ППР зі сплати земельного податку з фізосіб: що перевірити та як діяти у разі помилки

ДПС надсилає громадянам податкові повідомлення-рішення (ППР) щодо сплати земельного податку. Такий документ є обов’язковим для виконання, проте платникам варто уважно ознайомитись з його змістом і, у разі виявлення неточностей, оперативно звернутися до податкової

ППР з сумою нарахованого земельного податку фізособам надсилаються щороку до 1 липня поточного року.


При отриманні податкового повідомлення-рішення зі сплати земельного податку з фізичних осіб слід звернути увагу:


  1. На реєстраційний номер платника податку та на податкову адресу платника податків.
  2. На детальний розрахунок податкового зобов’язання, який повинен містити:


  1. податковий період;
  2. адресу земельної ділянки;
  3. вид цільового призначення Вашої земельної ділянки;
  4. кадастровий номер (за наявності);
  5. площу земельної ділянки;
  6. нормативно грошову оцінку (зазначається в гривнях за гектар);
  7. період перебування земельної ділянки у власності;
  8. ставку земельного податку (приймається органами місцевого самоврядування на відповідній території).


У разі виявлення розбіжностей або неточностей платник податків має право звернутися до податкової за місцем реєстрації земельної ділянки для проведення перерахунку сум податкового зобов’язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб.


Для цього потрібно написати заяву (форма довільна) та додати до заяви документи. Наприклад:


  1. договір купівлі-продажу (якщо ділянка продана);
  2. державний акт на право власності (якщо невірно зазначена площа чи адреса);
  3. тощо.


Якщо податкове повідомлення-рішення містить вірні дані платник податків має сплатити суму нарахованого податкового зобов’язання протягом 60 днів з дня вручення ППР.


Джерело: ДПС

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇