ППР з сумою нарахованого земельного податку фізособам надсилаються щороку до 1 липня поточного року.
При отриманні податкового повідомлення-рішення зі сплати земельного податку з фізичних осіб слід звернути увагу:
- На реєстраційний номер платника податку та на податкову адресу платника податків.
- На детальний розрахунок податкового зобов’язання, який повинен містити:
- податковий період;
- адресу земельної ділянки;
- вид цільового призначення Вашої земельної ділянки;
- кадастровий номер (за наявності);
- площу земельної ділянки;
- нормативно грошову оцінку (зазначається в гривнях за гектар);
- період перебування земельної ділянки у власності;
- ставку земельного податку (приймається органами місцевого самоврядування на відповідній території).
У разі виявлення розбіжностей або неточностей платник податків має право звернутися до податкової за місцем реєстрації земельної ділянки для проведення перерахунку сум податкового зобов’язання зі сплати земельного податку з фізичних осіб.
Для цього потрібно написати заяву (форма довільна) та додати до заяви документи. Наприклад:
- договір купівлі-продажу (якщо ділянка продана);
- державний акт на право власності (якщо невірно зазначена площа чи адреса);
- тощо.
Якщо податкове повідомлення-рішення містить вірні дані платник податків має сплатити суму нарахованого податкового зобов’язання протягом 60 днів з дня вручення ППР.
Джерело: ДПС