За інформацією гарячої лінії ПФУ, на початку травня виникла системна помилка через неналаштований обмін документами.
Багато роботодавців отримали квитанцію №2 з помилкою 05 та повідомленням про неприйняття документа, що є наслідком технічного збою.
Наші підписники Сервісу «Особистий консультант» поділись з нами інформацією, що спеціалісти технічної підтримки вирішили дану проблему. Квитанції №2 з помилкою 05 змінили статус на «прийнято».
Радимо перевірити ваші квитанції №2 на Повідомлення про прийняття на роботу.
Редакція 7еminar радила не панікувати та не переподавати Повідомлення про прийняття на роботу, адже постійні спроби переподання не вирішили б проблему, а могли лише ускладнити ситуацію. Підписники прислухалися до наших порад та дочекалися налагодження роботи системи, що допомогло уникнути додаткових проблем із звітністю.
Джерело: 7еminar