Придбання та використання марок акцизного податку: що потрібно знати СГ

Податківці роз’яснили процес придбання марок акцизного податку, включаючи перелік необхідних документів, таких як заявка-розрахунок та довідка про сплату акцизного податку

Продаж марок здійснюється на підставі поданих покупцем:


  1. заявки-розрахунку на придбання марок акцизного податку (для маркування алкогольних напоїв Форма А; для маркування тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах Форма Т та переліку марок окремо до кожної заявки);
  2. довідки про сплату суми акцизного податку, яка розрахована за ставками на готову продукцію;
  3. копії документа про перерахування суми акцизного податку.


Для виробників та імпортерів, які замовляють та отримують марки акцизного податку передбачено «Звіт про використання марок акцизного податку для алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах», форма якого затверджена наказом Міністерства фінансів України від 15.02.2021 №102.

Вказаний звіт подається щомісяця 05 числа місяця, наступного за звітним, на паперових носіях та в електронному вигляді до Головних управлінь ДПС.

Джерело: ДПС


Стаття на тему:


Звіт про використання марок акцизного податку: інструкція заповнення

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇