25 квітня 2025 року Пенсійний фонд України повідомив про оприлюднення на своєму офіційному вебпорталі проєкту постанови правління «Про затвердження Порядку фінансування страхувальників для надання страхових виплат за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням».
Проєкт акта розроблений з метою оновлення механізму та умов фінансування страхувальників для:
- надання страхових виплат у випадках тимчасової втрати працездатності;
- допомоги через нещасні випадки на виробництві або професійні захворювання;
- тимчасового переведення потерпілого на легшу, нижчеоплачувану роботу;
- відшкодування витрат на поховання і ритуальні послуги.
На сьогодні порядок фінансування цих виплат регулюється постановами правління Фонду соціального страхування України від 19.07.2018 №12 та Пенсійного фонду України від 21.12.2022 №28-3. Проте у зв’язку із набранням чинності нової редакції Закону України від 23.09.1999 № 1105-XIV «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування» та потребою в оновленні адміністративних процедур постала необхідність у розробці нового, сучасного Порядку.
Пенсійний фонд закликає зацікавлених осіб подавати свої пропозиції та зауваження до проєкту протягом одного місяця з дня його оприлюднення. Надіслати їх можна поштою на адресу: вул. Бастіонна, 9, м. Київ, 01601, або електронною поштою на info@pfu.gov.ua.
Прийняття нової постанови має на меті забезпечити більш чіткий, прозорий та ефективний механізм фінансування страхових виплат відповідно до вимог сучасного законодавства.
Нагадаємо, 4 квітня 2025 року оприлюднено проєкт постанови ПФУ «Про затвердження Порядку фінансування страхувальників для надання страхових виплат за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням».
До речі, ПФУ планує оновити форми:
- заяви-розрахунку та повідомлення про виплату страхових коштів
- повідомлення про виплату страхових коштів
Детальніше про нові форми за посиланням
Джерело: ПФУ