Чи потрібен РРО ФОПу 3 групи, який надає послуги юридичним особам

У випадку, коли покупець оплачує товар або послугу виключно на поточний рахунок ФОП у форматі IBAN, використання РРО / ПРРО не є обов'язковим, оскільки така операція не є розрахунковою. Однак, при оплаті готівкою або платіжною карткою застосування РРО / ПРРО є необхідним

481


У ст. 2 Закону України від 06.07.1995 №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» вказано, що:

Розрахункова операція – приймання від покупця готівкових коштів, платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо за місцем реалізації товарів (послуг), видача готівкових коштів за повернутий покупцем товар (ненадану послугу). А у разі застосування банківської платіжної картки – оформлення відповідного розрахункового документа щодо оплати в безготівковій формі товару (послуги) банком покупця або, у разі повернення товару (відмови від послуги), оформлення розрахункових документів щодо перерахування коштів у банк покупця.

Таким чином, РРО/ПРРО не застосовуються у разі оплати покупцем коштів виключно на поточний рахунок ФОПа. Оскільки така операція не є розрахунковою.


Тобто продавець надає покупцю повні банківські реквізити для здійснення оплати (поточний рахунок у форматі ІВАN).

У разі здійснення розрахунків в інший спосіб – готівкою, платіжною карткою тощо, застосування РРО / ПРРО є обов’язковим.

Джерело: ДПС

481

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇

Коментарі3

Стаття 9. Реєстратори розрахункових операцій та/або програмні реєстратори розрахункових операцій, та розрахункові книжки не застосовуються:
...
14) при здійсненні розрахунків за послуги у разі проведення таких розрахунків виключно за допомогою банківських систем дистанційного обслуговування та/або сервісів переказу коштів.
Згідно з роз'ясненням Національного банку України законодавство України не містить термінів "сервіс переказу коштів" та "банківські системи дистанційного обслуговування".
Водночас, законодавство містить термін "система дистанційного обслуговування", що охоплює системи типу "клієнт-банк", "клієнт-Інтернет-банк", "телефонний банкінг", "платіжний за стосунок" та інші систем

Відповісти

и дистанційного обслуговування, які на підставі дистанційних розпоряджень клієнта можуть виконувати функції надання інформаційних послуг згідно з переліком, що зазначений в договорі між банком та клієнтом, здійснення операцій за рахунком клієнта.
До систем дистанційного обслуговування відносяться, зокрема, Приват24, Ощад24/7 тощо. До "сервісів переказу коштів", на думку Національного банку України, можна віднести сервіси банків (LiqPay тощо) та/або небанківських фінансових установ (Portmone, iPay, WayforPay, Easy Pay тощо), які мають ліцензію Національного банку України на переказ коштів без відкриття рахунків, що над

Відповісти
Показати всі (1)

4

9

5

6

26

2815

5

5

6

4

4

117

181

135

102

16

12

10

68

80