Чи можна прийняти на роботу з ксерокопією військового квитка

При працевлаштуванні військовозобов'язаний надає ксерокопію військового квитка, бо ТЦК забрало оригінал. Одночасно він надав витяг з «Резерв+». Чи можна прийняти працівника на роботи за ксерокопією військового квитка?

👆 Таке питання надійшло до сервісу «Особистий Консультант», наші експерти ретельно працювали над ним та надали вичерпну відповідь🕵️:


Можна прийняти на роботу за е-ВОД.


Нагадуємо, військово-облікові документи, оформлені до набрання чинності цією постановою, вважаються дійсними на всій території України до видачі військово-облікового документа нового зразка (п. 2 постанови КМУ від 16.05.2024 №559 «Про затвердження Порядку оформлення (створення) та видачі військово-облікового документа для призовників, військовозобов’язаних та резервістів і форми такого документа», далі Порядок №559).


Наразі при прийнятті на роботу військовозобов’язаний, резервіст або призовник мають подати один з таких військово-облікових документів:


  1. посвідчення про приписку до призовної дільниці,
  2. військовий квиток,
  3. тимчасове посвідчення військовозобов’язаного,
  4. військово-обліковий документ за новою формою.


Ці ж документи застосовують і для ведення військового обліку уже у процесі трудових відносин.


Отже, фактично можна працевлаштувати працівника за наявності військового квитка. Але саме за ксерокопією військового квитка прийняти на роботу не можна.


Оскільки працівник водночас надав витяг з «Резерв+», його можна приймати на роботу. Адже ВОД в електронній формі (у тому числі роздрукований) та ВОД у паперовій формі мають однакову юридичну силу (п. 9 Порядку №559).


Потрібно попросити кандидата на посаду роздрукувати цей ВОД з «Резерв+».


👌 Сервіс «Особистий Консультант» – це письмові безлімітні швидкі відповіді (від 15 хвилин) на професійні питання. Отримайте доступ до сервісу, оформивши передплату у пакетах «Професіонал», «Преміум».

Джерело: 7еminar

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇

Консультація
Трудові книжки
04.09.2025

Низький відсоток оцифрованих трудових книжок: що робити роботодавцю, якщо отримали лист від ПФУ

Отримали лист від ПФУ щодо низького відсотка відсканованих ТК працівників. Почали з'ясовувати через веб-портал ПФУ в кого є оцифровані ТК, в кого немає. Конкретно інформації такої немає, але ПФУ формує Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб. Ці Відомості звіряємо з даними фізичної ТК. Питання 1: якщо Відомості повністю збігаються з записами в ТК, чи потрібно завантажувати скани ТК на портал ПФУ? Питання 2: якщо бачимо, що в Відомостях немає інформації про прийняття на роботу за попереднім місцем, а є тільки звільнення, які мають бути наші дії? Питання 3: якщо працівник самостійно відсканував ТК та передав у ПФУ, а деякі записи не збігаються з Відомостями, що робити?