Повідомляйте про відсутність мобільного звʼязку та інтернету в Дії

Для повідомлення про проблему зі звʼязком потрібно виконати низку дій у Дії, зокрема, потрібно відкрити застосунок Дія та на головному екрані натиснути «Відсутній звʼязок», а далі повідомити про проблему

Не можете додзвонитися до рідних або не вантажаться сторінки в браузері? За кілька кліків повідомляйте про проблеми зі звʼязком у застосунку Дія. Відповіді допоможуть проаналізувати проблемні ділянки та швидше збільшувати покриття, щоб у кожному куточку країни ви могли викликати швидку чи написати родині.

Як повідомити про проблему зі звʼязком у Дії:


  1. Відкрийте застосунок Дія і на головному екрані натисніть Відсутній звʼязок.
  2. Надайте одноразовий доступ до геолокації.
  3. Вкажіть, чи проблема лише під час знеструмлень.
  4. Виберіть оператора.
  5. Уточніть, що не працює: інтернет, дзвінки чи обидва варіанти.
  6. Вкажіть, де немає зв’язку: в приміщенні чи на вулиці.


Якщо ж немає інтернету - залишайте повідомлення в Дії, а коли інтернет повернеться, вона відправиться автоматично. Для цього вже зараз завантажте Мапу незламності, вона знадобиться і в інших ситуаціях - щоб знайти найближче укриття чи пункт незламності з генераторами.


Далі інформація надійде до Національної комісії регулювання зв’язку. Комісія аналізуватиме фідбек та разом з операторами виправлятиме ситуацію в конкретному районі.


Джерело: Мінцифри

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇