Маркування швидкозаморожених продуктів

Заморожені продукти стали важливою частиною асортименту магазинів, і для їх маркування існують чіткі законодавчі вимоги. Зокрема, на упаковці повинна бути зазначена інформація про період зберігання, температуру, та вимоги щодо повторного заморожування

Заморожені продукти давно уже стали невід’ємною частиною асортименту не тільки великих супермаркетів, але й маленьких магазинів. В замороженому вигляді продається м'ясо, риба, морепродукти, напівфабрикати, овочі, фрукти, тощо.


В Держпродспоживслужбі нагадують споживачам деякі законодавчі вимоги для маркування таких товарів.


На маркуванні заморожених продуктів обов’язково має бути вказана інформація, що передбачена ст. 6 Закону України від 06.12.2018 №2639-VIII «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» (далі – Закон).


Зверніть увагу, що частиною 6 ст. 17 Закону передбачено, що у випадку, якщо харчовий продукт вкритий крижаною глазур’ю (для заморожених продуктів) кінцевому споживачу надається інформація про загальну кількість харчового продукту (з урахуванням кількості глазурі) та кількість або відсотковий вміст крижаної глазурі у такому харчовому продукті.


Крім того, відповідно до Гігієнічних вимог до швидкозаморожених харчових продуктів, призначених для споживання людиною, затверджених наказом Мінагрополітики від 14.09.2022 №682 маркування швидкозаморожених харчових продуктів має також містити зазначену нижче інформацію:


  1. назва харчових продуктів повинна включати слово «швидкозаморожений»;
  2. період зберігання швидкозаморожених харчових продуктів кінцевим споживачем або закладом громадського харчування;
  3. температура зберігання та/або тип необхідного обладнання для зберігання;
  4. позначення, що ідентифікує партію, до якої належать швидкозаморожені харчові продукти;
  5. надпис: «Не заморожувати повторно після розморожування».


Джерело: Держпродспоживслужба