Права споживача послуг мобільного зв’язку

В Держпродспоживслужбі нагадують деякі пункти із переліку прав споживачів під час замовлення та/або отримання електронних комунікаційних послуг

На сьогодні майже кожен громадянин України є користувачем послуг мобільного зв’язку та інтернету. Без цих послуг важко уявити життя сучасної людини, проте для досить часто виникають ситуації, коли «нарахування/списання» коштів стає несподіванкою для абонентів.


Держпродспоживслужба нагадує деякі пункти із переліку прав споживачів під час замовлення та/або отримання електронних комунікаційних послуг, що передбачені ст. 107 Закону України від 16.12.2020 №1089-IX «Про електронні комунікації», а саме про права споживача на:


  1. безоплатне отримання від постачальника електронних комунікаційних послуг вичерпної інформації щодо змісту, якості, вартості та порядку надання електронних комунікаційних послуг;
  2. отримання від постачальника електронних комунікацій послуг наявних відомостей щодо наданих електронних комунікаційних послуг у порядку, визначеному законодавством;
  3. скорочення постачальником електронних комунікаційних послуг доступу кінцевого користувача до окремих видів електронних комунікаційних послуг на підставі його заяви;
  4. повернення від постачальника електронних комунікаційних послуг невикористаної частки коштів у разі відмови від передплачених електронних комунікаційних послуг у випадках і порядку, визначених правилами надання і отримання цих послуг та договором про надання електронних комунікаційних послуг;
  5. відмову від телекомунікаційних послуг у порядку, встановленому договором про надання телекомунікаційних послуг;
  6. відмову від електронних комунікаційних послуг у порядку, встановленому договором про надання електронних комунікаційних послуг;
  7. отримання інформації щодо можливості та порядку відмови від замовленої електронної комунікаційної послуги;
  8. оскарження неправомірних дій постачальників електронних комунікаційних послуг шляхом звернення до суду або уповноважених державних органів.


Якщо у вас є підстави вважати, що списання коштів сталося неправомірно, а претензії ігноруються надавачем послуг – звертайтеся до територіального органу Держпродспоживслужби за місцем проживання.


Джерело: Держпродспоживслужба