Механізм занесення інформації про трудову діяльність на вебпортал ПФУ

У ПФУ Вінниччини, роз'яснили механізм внесення інформації про трудову діяльність на вебпортал Пенсійного фонду. Відомості про трудову діяльність можуть подаватися роботодавцем або працівником через вебпортал у вигляді сканкопій документів або в оцифрованому вигляді

Начальник Відділу формування електронних трудових книжок головного управління Пенсійного фонду Вінниччини Тетяна Свиридович під час вебінару описала механізм занесення інформації про трудову діяльність на вебпортал Пенсійного фонду України. Загалом, ця інформація потрапляє до Пенсійного фонду з таких джерел:


1. Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску подає роботодавець кожного кварталу. Інформація, сформована на підставі таких звітних даних, містить наступні реквізити:


  1. дата запису,
  2. місце роботи,
  3. тип запису (прийняття на роботу або звільнення з роботи),
  4. підстава запису.


2. Відомості про трудову діяльність працівника подаються працівником або страхувальником через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України. Такі відомості передаються одним із таких способів:


  1. у вигляді сканкопій передбачених законодавством документів, які підтверджують трудову діяльність;
  2. в оцифрованому вигляді – шляхом створення в кабінеті страхувальника або особистому кабінеті застрахованої особи відповідного електронного запису, до якого додаються скановані копії документів, на підставі яких створюється запис.


Електронна трудова книжка – це цифровий аналог паперової трудової книжки, який спрощує доступ до інформації та зменшує ризики пошкодження чи втрати документа.


Джерело: ПФУ