
👆 Таке питання надійшло до сервісу «Особистий Консультант», наші експерти ретельно працювали над ним та надали вичерпну відповідь🕵️:
Ні, не потрібно.
Ведення двох трудових книжок законодавством не передбачено. Якщо трудова книжка втрачена – видається дублікат та відновлюються всі записи (п. 5.1 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Мінпраці України, Мін'юсту України, Мінсоцзахисту від 29.07.1993 №58).
Тож для оцифрування двох трудових книжок відсутні законодавчі підстави.
Джерело: 7еminar
Читайте більше:
Оцифрування паперової трудової книжки
Трудова книжка в обліку: коли і як видати працівнику
Як оцифрувати трудову книжку за допомогою телефону: відеоінструкція від ПФУ
Оцифрування трудових книжок: строки можуть продовжити на період війни + три роки




















Коментарів поки немає
Почніть розмову…