
Дитяче харчування – це не просто продукти, а здоров’я дітей, тому реклама таких товарів має бути максимально відповідальною. Закон України від 03.07.1996 №270/96-ВР «Про рекламу» чітко визначає, де можна розміщувати рекламу дитячих сумішей:
лише у спеціалізованих або наукових фахових виданнях та на медичних заходах для професіоналів.
Будь-які інші формати, включно з зовнішньою рекламою та соцмережами, заборонені.
Крім того, реклама повинна відповідати вимогам:
- неможна використовувати зображення немовлят чи тексти, що ідеалізують продукт;
- заборонені слова «материнський», «адаптований», «гуманізований»;
- обов’язково повідомляти, що грудне вигодовування – найкращий вибір, а суміші слід застосовувати лише за порадою незалежних медичних фахівців.
У 2025 році Держпродспоживслужба зафіксувала реальні порушення: зовнішня реклама дитячого харчування, яка не відповідала вимогам законодавства та призвела до накладення штрафів на 19 тисяч гривень.
Заступник Голови Держпродспоживслужби Андрій Крейтор підкрелив:
Батьки повинні отримувати правдиву інформацію про дитяче харчування. Реклама не може вводити в оману і повинна відповідати чітким правилам. Держпродспоживслужба контролює дотримання цих норм і оперативно реагує на порушення, щоб захистити здоров’я та безпеку дітей, а суміші застосовувалися лише за порадою незалежних медичних фахівців.
Джерело: Держпродспоживслужба
Читайте більше:
Реклама у формі спаму заборонена
Реклама знижок: що має знати споживач та продавець
Реклама об’єктів будівництва: найпоширеніші порушення
Як не купити небезпечний імпортний продукт: поради від Держпродспоживслужби
Порушення в рекламі ліків та добавок: Держпродспоживслужба зафіксувала 96 випадків
🎂Святкуємо 7EMINAR DAY разом! Даруємо найвигідніші ціни року та сюрпризи – лише раз на рік, не пропустіть!



















