Конкуренція серед продавців товарів і послуг у великих містах спонукає їх у боротьбі за вибір споживача використовувати різноманітні акції. Одним із найбільш дієвих механізмів залучення покупців є застосування знижок.
Держпродспоживслужба нагадує, що відповідно до норм Закону України від 03.07.1996 № 270/96-ВР «Про рекламу» (далі – Закон), реклама про зниження цін на та про розпродаж обов’язково повинна містити наступні відомості:
- місце проведення розпродажу;
- дата початку;
- дата закінчення;
- співвідношення розміру знижки до попередньої ціни реалізації товару.
Варто нагадати, що інформація про ціни на товари, тарифи на послуги, наведені у рекламі, яка розміщується чи розповсюджується на території України, зазначається виключно у гривні.
Рекламодавці, виробники реклами або розповсюджувачі реклами винні у порушенні законодавства про рекламу несуть відповідальність згідно зі ст. 27 Закону.
Також часто виникає ситуація, коли цінники на товар на полицях магазину «акційні», зі знижкою, а вже на касі покупець чує зовсім іншу цифру. Тому нагадуємо ще раз – покупець має право оплатити саме ту ціну, яка є на ціннику, адже саме на основі такої інформації було прийняте рішення про покупку.
Джерело: Держпродспоживслужба