Реклама знижок: що має знати споживач та продавець

Держпродспоживслужба нагадує продавцям про обов'язкові вимоги до реклами знижок та розпродажів, включаючи зазначення місця, дат та співвідношення знижки до попередньої ціни. Також підкреслюється, що інформація про ціни має бути виключно у гривні, а покупець має право оплатити товар за ціною, вказаною на ціннику, навіть якщо на касі вона відрізняється

Конкуренція серед продавців товарів і послуг у великих містах спонукає їх у боротьбі за вибір споживача використовувати різноманітні акції. Одним із найбільш дієвих механізмів залучення покупців є застосування знижок.


Держпродспоживслужба нагадує, що відповідно до норм Закону України від 03.07.1996 № 270/96-ВР «Про рекламу» (далі – Закон), реклама про зниження цін на та про розпродаж обов’язково повинна містити наступні відомості:


  1. місце проведення розпродажу;
  2. дата початку;
  3. дата закінчення;
  4. співвідношення розміру знижки до попередньої ціни реалізації товару.


Варто нагадати, що інформація про ціни на товари, тарифи на послуги, наведені у рекламі, яка розміщується чи розповсюджується на території України, зазначається виключно у гривні.


Рекламодавці, виробники реклами або розповсюджувачі реклами винні у порушенні законодавства про рекламу несуть відповідальність згідно зі ст. 27 Закону.

Також часто виникає ситуація, коли цінники на товар на полицях магазину «акційні», зі знижкою, а вже на касі покупець чує зовсім іншу цифру. Тому нагадуємо ще раз – покупець має право оплатити саме ту ціну, яка є на ціннику, адже саме на основі такої інформації було прийняте рішення про покупку.

Джерело: Держпродспоживслужба

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇