Реклама у формі спаму заборонена

Реклама - двигун торгівлі. Завдяки рекламі ми приймаємо рішення про вибір того чи іншого продукту або послуги. Але коли її забагато, і це створює певні незручності, тоді Держпродспоживслужба пояснює, чи може споживач від неї відмовитись

Статтею 2 Закону України від 16.12.2020 №1089-IX «Про електронні комунікації» визначено, що

спам це електронні, текстові та/або мультимедійні повідомлення, що без попередньої згоди (замовлення) користувачів неодноразово (більше п’яти повідомлень одному абоненту) надсилаються на їхні адреси електронної пошти або кінцеве (термінальне) обладнання, крім повідомлень постачальника електронних комунікаційних послуг щодо надання ним електронних комунікаційних послуг або повідомлень від органів державної влади чи органів місцевого самоврядування з питань, що належать до їх повноважень.

Держпродспоживслужба інформує, що Законом України від 30.05.2023 №3136-IX «Про внесення змін до Закону України «Про рекламу» та інших законів України щодо імплементації норм європейського законодавства у національне законодавство України шляхом імплементації окремих положень законодавства Європейського Союзу у сфері аудіовізуальної реклами (Європейської конвенції про транскордонне телебачення, Директиви Європейського парламенту та Ради 2010/13/ЄС про аудіовізуальні медіапослуги від 10 березня 2010 року із змінами, внесеними Директивою (ЄС) 2018/1808 від 14 листопада 2018 року)» було доповнено Закон України від 03.07.1996 №270/96-ВР «Про рекламу» статтею 143, якою визначено, що розповсюдження реклами у формі спаму, у тому числі здійснення масових дзвінків з використанням будь-яких технологій комунікацій без попередньої письмової згоди споживача, у тому числі в електронній формі, забороняється.


Розповсюдження реклами з використанням номерів телефонів чи інших мережевих ідентифікаторів споживача може здійснюватися лише за наявності попередньої письмової згоди такого споживача, у тому числі в електронній формі, та якщо споживач отримує можливість безоплатно у будь-який час у простій і зрозумілій формі відмовитися від використання своїх даних, у тому числі від отримання реклами з використанням номерів телефонів чи інших мережевих ідентифікаторів споживача.

За таке порушення на розповсюджувача реклами накладається штраф у розмірі трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян

Джерело: Держпродспоживслужба

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇