
Сьогодні дедалі більше покупок, у тому числі й харчових продуктів, відбувається онлайн – на платформах спільного доступу (у соціальних мережах) або торговельних майданчиках (дошках оголошень).
Держпродспоживслужба звертає увагу споживачів:
такі платформи є лише сторінками для розміщення оголошень, у тому числі від фізичних осіб (громадян), які не є суб’єктами господарювання.
У разі, якщо ви придбали товар у звичайного користувача мережі й потрапили в неприємну ситуацію, Держпродспоживслужба не має законних підстав впливати на таких продавців, оскільки наділена повноваженнями перевіряти дотримання вимог законодавства у сфері безпечності харчових продуктів:
лише щодо суб’єктів господарювання.
Порада: якщо купуєте харчовий продукт через інтернет, обов’язково перевірте, чи містить сторінка продавця необхідну інформацію – відповідно до статті 7 Закону України від 03.09.2015 №675-VIII «Про електронну комерцію».
Зокрема, має бути зазначено:
- повне найменування юридичної особи або ПІБ фізичної особи-підприємця;
- місцезнаходження продавця;
- ідентифікаційний код (для юридичної особи) або реєстраційний номер облікової картки платника податків (для ФОП).
Держпродспоживслужба нагадує:
безпечність і якість смаколиків залежать від вашої уважності під час покупки. Обирайте перевірених продавців і не ризикуйте своїм здоров’ям!
Джерело: Держпродспоживслужба
Читайте більше:
Реклама знижок: що має знати споживач та продавець
Важлива інформація про сире молоко: що має знати кожен продавець
Держпродспоживслужба пояснила, коли «недовага» продукту не є порушенням
Ринок та контроль: Держпродспоживслужба та бізнес обговорили актуальні питання
🎂Святкуємо 7EMINAR DAY разом! Даруємо найвигідніші ціни https://7eminar.ua/subscribe2 року та сюрпризи – лише раз на рік, не пропустіть!



















