Уряд ухвалив постанову, яка визначає точний перелік послуг у центрах надання адмінпослуг. Тепер українці знатимуть, які послуги доступні в конкретному ЦНАПі, а адміністратори – працюватимуть за чіткою інструкцією, щоб надавати ще якісніший сервіс. Інформацію додамо на Гід з держпослуг, щоб ви на зручному сайті знаходили все необхідне.
З ключових змін:
- Українці зможуть оформити картку платника податків, пенсійні та інші податкові послуги за один візит до ЦНАПу без поїздок до різних установ.
- Оновили повний перелік послуг та впровадили їх категорії в ЦНАПах – визначили перелік спільно з представниками центрів та обласних адміністрацій, щоб врахувати всі потреби мешканців.
- Визначили обовʼязкові послуги для ЦНАПів з урахуванням особливостей:
- 360 послуг – для ЦНАПів у відносно безпечній місцевості та додатково 13 для центрів, які мають спец обладнання;
- 245 – для ЦНАПів у прифронтових регіонах за наявності персоналу;
- 118 – для територіальних підрозділів і віддалених робочих місць.
Детальніше про оновлення та повний перелік послуг у ЦНАПах шукайте за посиланням
Мінцифра працює, щоб у кожному ЦНАПі країни ви отримували швидкий та комфортний сервіс.
Джерело: Мінцифра
Читайте більше:
Чому ВС відхилив докази від ШІ
Прогнози щодо впровадження ШІ в 2026 році
ЦНАПи працюватимуть в електронній системі Вулик
Дія запускає першого у світі державного АІ-асистента
Перша державна послуга з підтримкою ШІ в «єДозвіл»: як працює
Іспит на права в Дії: як ШІ допоможе водіям та інші плани Мінцифри на 2025–2026 роки
Стаття на тему:
Штучний інтелект для бухгалтера: від рутини до стратегії за 7 хвилин