Що робити із зареєстрованою заявою про прийняття на роботу, якщо працівник не приступив до роботи

В журналі реєстрації було зареєстровано заяву щодо прийняття на роботу, але наказу не було. Ситуація змінилась у людини. Як виправити запис та чи потрібно зберігати таку заяву?


👆 Таке питання надійшло до сервісу «Особистий Консультант», наші експерти ретельно працювали над ним та надали вичерпну відповідь🕵️:


Запис у журналі виправляти не потрібно.


Заява була подана, тому відповідно й зареєстрована. Можна у Журналі реєстрації в графі «Примітка» або графі «Відмітка про виконання» зробити позначення, що наказ не було видано у зв’язку … (зазначити причину), заяву підкладено до справи №… (зазначити номер за номенклатурою справ).


Зараз знищувати її не потрібно, вона буде зберігатися тимчасово, наприклад у справі з заявами працівників тимчасового строку зберігання (про надання відпусток, про перенесення відпусток тощо), а з часом внесена до акту про знищення документів відповідної категорії.


Якби було видано наказ про прийняття на роботу, то ця заява мала б потрапити до особової справи працівника.


👌 Сервіс «Особистий Консультант» – це письмові безлімітні швидкі відповіді (від 15 хвилин) на професійні питання. Отримайте доступ до сервісу, оформивши передплату у пакетах «Професіонал», «Преміум».


Джерело: 7еminar


Читайте більше:


Кадрові документи на підприємстві

Прийняття на роботу: порядок та зразки документів

Перш ніж знищувати документи, переконайтеся, що строки зберігання вже закінчились. І допоможе в цьому Сервіс «Строки зберігання документів». З ним ви будете певні на всі 100%! Спробуйте вже зараз!

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇