Наказом Мінфіну від 15.09.2020 №561 внесено зміни до Порядку надання документів великого платника податків в електронній формі при проведенні документальної перевірки, затвердженого наказом Мінфіну від 07.11.2011 №1393 (далі – Порядок).
Для приймання електронних документів (інформації) ВПП від платника податків контролюючий орган повинен мати:
- програмне забезпечення приймання та обробки електронних документів (інформації) ВПП із надійними засобами кваліфікованого електронного підпису чи печатки для накладання та перевірки кваліфікованого електронного підпису та направленого шифрування електронного документа (інформації) ВПП;
- чинні кваліфіковані сертифікати відкритих ключів, сформовані кваліфікованим надавачем для контролюючого органу (п. 2.2 розділу ІІ Порядку).
Джерело: ДПС
Читайте більше:
SAF-T UA: що може запитати податкова у великого бізнесу
SAF-T UA: якщо дані госпсуб’єкта зберігаються в окремих системах обліку
SAF-T UA: як заповнюються елементи зі статусом «Mandatory»
Впровадження SAF-T UA та е-аудиту: пояснення від Голови ДПС
У чому полягає суть підходу формування множини файлів SAF-T UA
SAF-T UA: якщо дані госпсуб’єкта зберігаються в окремих системах обліку
SAF-T UA: чи треба зазначати особу або програму, що вносить записи у бухоблік