SAF-T UA: як налагодити подання звітності

Мінфін оновив порядок електронного документообігу для великих платників: тепер приймання SAF-T UA відбувається виключно через Е-кабінет


Наказом Мінфіну від 15.09.2020 №561 внесено зміни до Порядку надання документів великого платника податків в електронній формі при проведенні документальної перевірки, затвердженого наказом Мінфіну від 07.11.2011 №1393 (далі Порядок).


Для приймання електронних документів (інформації) ВПП від платника податків контролюючий орган повинен мати:


  1. програмне забезпечення приймання та обробки електронних документів (інформації) ВПП із надійними засобами кваліфікованого електронного підпису чи печатки для накладання та перевірки кваліфікованого електронного підпису та направленого шифрування електронного документа (інформації) ВПП;
  2. чинні кваліфіковані сертифікати відкритих ключів, сформовані кваліфікованим надавачем для контролюючого органу (п. 2.2 розділу ІІ Порядку).
Відтак, приймання SAF-T UA здійснюється через Електронний кабінет

Джерело: ДПС


Читайте більше:


SAF-T UA: що може запитати податкова у великого бізнесу

SAF-T UA: якщо дані госпсуб’єкта зберігаються в окремих системах обліку

SAF-T UA: як заповнюються елементи зі статусом «Mandatory»

Впровадження SAF-T UA та е-аудиту: пояснення від Голови ДПС

У чому полягає суть підходу формування множини файлів SAF-T UA

SAF-T UA: якщо дані госпсуб’єкта зберігаються в окремих системах обліку

SAF-T UA: чи треба зазначати особу або програму, що вносить записи у бухоблік

Матеріали на сайті https://7eminar.ua можуть містити роз’яснення державних органів та погляди зовнішніх авторів. Їхній зміст не завжди збігається з позицією редакції. Кожна публікація відображає особисту думку автора. Редакція не редагує авторські тексти і не несе відповідальності за їх зміст.

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇