👆 Таке питання надійшло до сервісу «Особистий Консультант», наші експерти ретельно працювали над ним та надали вичерпну відповідь 🕵️:
Так, може.
Бухдовідку має підписувати працівник, який її склав. А після її перевірки – головний бухгалтер (п. 4.6 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Мінфіну від 24.05.1995 №88).
Отже:
- якщо бухдовідку складав головбух, то тільки він її й підписуватиме,
- якщо ж її складав інший працівник бухгалтерії, то тоді має бути два підписи: того хто її склав і головбуха.
👌 Сервіс «Особистий Консультант» – це письмові безлімітні швидкі відповіді (від 15 хвилин) на професійні питання. Отримайте доступ до сервісу, оформивши передплату у пакетах «Професіонал», «Преміум».
Джерело: 7eminar
Читайте більше:
Факсимільний підпис: правила використання
Чи можна підписувати документи КЕП з «Дії» від імені підприємства
Видаткова накладна без печатки та з підписом менеджера: чи дійсна для покупця
Директор – єдиний працівник на ТОВ: чи може підписувати документи під час декретної відпустки