👆 Таке питання надійшло до сервісу «Особистий Консультант», наші експерти ретельно працювали над ним та надали вичерпну відповідь🕵️:
Так, видаткова накладна без печатки є дійсною для покупця, оскільки печатка не є обов’язковим реквізитом первинного документа.
Відповідно до частини 2 статті 9 Закону України від 16.07.1999 №996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», первинні документи можуть бути складені як у паперовій, так і в електронній формі. Вони повинні містити такі обов’язкові реквізити:
- назву документа (форми);
- дату складання;
- назву підприємства, від імені якого складено документ;
- зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції;
- посади та прізвища (крім первинних документів, вимоги до яких встановлюються Національним банком України) осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення;
- особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Отже, печатка підприємства не входить до переліку обов’язкових реквізитів первинного документа. Таким чином, видаткова накладна, підписана менеджером, є дійсною для покупця, якщо вона відповідає всім іншим вимогам законодавства.
👌 Сервіс «Особистий Консультант» – це письмові безлімітні швидкі відповіді (від 15 хвилин) на професійні питання. Отримайте доступ до сервісу, оформивши передплату у пакетах «Професіонал», «Преміум».
Джерело: 7еminar
Читайте більше:
Чек в інтернет-торгівлі: коли та як формувати
Чи потрібен чек при післяплаті: що вирішив суд
Наявна печатка у ФОП: використання є правом чи обов'язком
Заміна печатки підприємства: як правильно оформити та уникнути помилок в обліку