Для підтвердження інвалідності у 2025 році роботодавець має отримати:
- належним чином засвідчений витяг із рішення експертної команди з оцінювання повсякденного функціонування особи щодо встановлення інвалідності,
або
- копію довідки до акта огляду МСЕК про встановлення групи інвалідності, виданої до 1 січня 2025 року.
Витяг працівник може надати роботодавцю у двох форматах:
- PDF, який засвідчується електронною печаткою МОЗ. Але це «не жива» печатка, а накладається системою МОЗ автоматично. ПДФ-ку не обов’язково пересилати електронкою. Її можна роздрукувати у кольорі або в чорно-білому вигляді.
- У паперовому вигляді. Він потрібен у тому разі, якщо працівник через відсутність електронної пошти не міг отримати пдф-ку Витягу.
І тут виникає питання,
якщо працівник надає паперовий Витяг, достатньо копії, завіреної на підприємстві, чи все таки надавати оригінал?
Податківці уникають відповіді на це запитання (лист ДПС від 04.07.2025 №722/2/99-00-24-03-01-02).
Але ми вже направили повторні звернення до ДПС і очікуємо чіткої відповіді.
Джерело: 7eminar
Мінікурс на тему:
Витяг чи довідка МСЕК: нові вимоги до підтвердження інвалідності у 2025 році