В якому розділі Електронного кабінету можливо (сформувати) переглянути інформацію, щодо податкових накладних / розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено як в поточному так і в попередніх періодах?
У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації (п. 10 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних»).
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою, а також через вебпортал ДПС.
Доступ до приватної частини Електронного кабінету надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого:
- у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг,
- через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID),
- за допомогою Дія Підпис,
- «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.
Меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету надає платникам можливість створення заяв та запитів для отримання інформації.
Джерело: ЗІР, категорія 101.17
Статті на тему:
Як зміниться Порядок блокування ПН: коментар експерта до проєкту постанови КМУ
ПН розблоковано: коли виникає податковий кредит
Проблемний податковий кредит: що це
Розблокування податкових накладних 2025
Лише раз на рік, до Дня бухгалтера й аудитора: спеціальні ціни та грандіозні розіграші! Дізнатись більше