👆 Таке питання надійшло до сервісу «Особистий Консультант», наші експерти ретельно працювали над ним та надали вичерпну відповідь🕵️:
Немає затвердженого та законодавчо обумовленого механізму розрахунку вартості години рекламної послуги. Її надавач визначає самостійно, виходячи зі специфіки роботи, ринку і вимог клієнта.
Нижче наведемо основні критерії, якими можете керуватися для правильного розрахунку.
Визначення вартості години рекламної послуги залежить від кількох факторів, які можуть варіюватися залежно від специфіки роботи, ринку і вимог клієнта.
По-перше, для визначення вартості години рекламної послуги маєте оцінити свої витрати:
1) прямі витрати:
- зарплата спеціалістів (якщо є команда, розрахуйте вартість години роботи кожного члена);
- вартість оренди приміщення (якщо є офіс);
- використання обладнання (фотоапарат, комп’ютери, програмне забезпечення);
- сплата податків та зборів;
2) непрямі витрати:
- адміністративні витрати;
- витрати на маркетинг Ваших послуг;
- необхідні інвестиції в навчання або сертифікацію.
По-друге, визначте, скільки годин Ви працюєте над типовим проєктом. Прорахуйте не тільки безпосередній час роботи, а й час на підготовку, узгодження та коригування.
По-третє, дослідіть середні ціни у вашій галузі та регіоні. Знайдіть конкурентів із подібними послугами, щоб визначити ринковий діапазон цін.
Також додайте бажаний прибуток до витрат. Це може бути фіксована сума або відсоток.
Якщо узагальнити наведене, то вартість години послуги можна розрахувати за формулою:
Вартість години = (Прямі витрати + Непрямі витрати + Бажаний прибуток) ÷ Кількість робочих годин на місяць.
Також зважте, що якщо у Вас є унікальні послуги або високий попит, можете підвищити ставку. Якщо Ви новачок або хочете залучити більше клієнтів, можете трохи знизити ціну для входу на ринок.
Якщо послуги варіюються за складністю чи специфікою, створіть окремі ставки для різних типів завдань.
Головне впевніться, що встановлена ціна дозволяє Вам покривати витрати і досягати запланованого прибутку. І будьте готові до коригування ціни залежно від змін у витратах або ситуації на ринку.
Наведена інформація про розрахунок вартості години послуг є узагальненим підходом, заснованим на загальноприйнятих принципах фінансового аналізу, управління витратами та ціноутворення. Ці принципи широко використовують у бізнесі, консалтингу, фрілансі та маркетингу для оцінки витрат і встановлення цін.
👌 Сервіс «Особистий Консультант» – це письмові безлімітні швидкі відповіді (від 15 хвилин) на професійні питання. Отримайте доступ до сервісу, оформивши передплату у пакетах «Професіонал», «Преміум».
Джерело: 7еminar
Матеріали на тему:
Готуємося до податкової перевірки: що перевірити у собівартості товарів (робіт, послуг)
Відео на тему:
Собівартість в обліковій політиці, доходи/витрати/співставлення рядків фінзвітності
ТОП кейсів для уникнення штрафів при розрахунку собівартості від головного бухгалтера
ТОП 5 помилок у собівартості товарів, робіт та послуг, за які штрафує ДПС