Адвокат Богдан Янків у своєму Telegram-каналі нагадав підприємцям про важливість правильного оформлення документів при поверненні товару або скасуванні послуг. Особливо це стосується випадків, коли повертається сума понад 100 гривень – у такому разі необхідно скласти спеціальний акт про видачу коштів.
В акті необхідно зазначити:
- дані документа, що встановлює особу покупця, який повертає товар (відмовляється від послуги);
- відомості про товар (послугу);
- суму виданих коштів;
- номер, дату і час видачі розрахункового документа, який підтверджує купівлю товару (отримання послуги).
Такий самий акт складається під час скасування помилково проведеної через РРО та/або ПРРО суми розрахунку або помилково вибраної форми оплати (готівка, картка, кредит тощо). В акті зазначаються дані про помилкову суму та реквізити розрахункового документа.
При цьому, на запитання платника податків, чи може покупець надавати заяву на повернення товару тільки у електронному вигляді через імейл чи месенджери, ДПС зазначає, що питання вибору способу комунікації із покупцями належить виключно до компетенції підприємця.
Відповідне розʼяснення ДПС наведене в ІПК №1684/ІПК/99-00-07-03-01.
Джерело: Богдан Янків