👆 Таке питання надійшло до сервісу «Особистий Консультант», наші експерти ретельно працювали над ним та надали вичерпну відповідь🕵️:
Проблема виникла через технічні особливості роботи системи СПОВ (система прийому та обробки звітності).
Така ситуація може виникнути з двох причин. Перша - лікарняний отримав статус "готовий до сплати" до моменту подання звітності за останній період. Друга - внаслідок високого навантаження на сервер дані звітності не встигли оновитися в системі СПОВ.
Для вирішення ситуації потрібно виконати наступні дії.
- При заповненні заяви-розрахунку необхідно вказати коректні дані: правильний страховий стаж та фактичний середньоденний розмір допомоги.
- У полі "причина розбіжності" слід обрати варіант "звітність подано не за всі місяці календарного періоду". Цей варіант використовується не лише при відсутності звітності, але й у випадках, коли не всі дані коректно відображаються в системі.
Важливим кроком є підготовка супровідної документації. До заяви-розрахунку необхідно додати лист-пояснення, який має містити:
- інформацію про заробітну плату за лютий 2025 року
- детальний розрахунок лікарняних
- обґрунтування розбіжностей між даними системи та фактичними показниками
Такий алгоритм дій дозволить коректно оформити документи та забезпечити правильний розрахунок лікарняних для працівника, незважаючи на технічні обмеження системи.
👌 Сервіс «Особистий Консультант» – це письмові безлімітні швидкі відповіді (від 15 хвилин) на професійні питання. Отримайте доступ до сервісу, оформивши передплату у пакетах «Професіонал», «Преміум».
Джерело: 7еminar