Зразок Бухгалтерської довідки щодо зайво нарахованих лікарняних
Найпоширенішою ситуацією при якій складається бухгалтерська довідка є виправлення помилок в бухобліку.
Бухгалтерська довідка має наводити причину помилки, посилання на документи та облікові регістри, в яких допущено помилку, і підписується працівником, який склав довідку, та після її перевірки - головним бухгалтером.
Форма бухгалтерської довідки затверджена Методичними рекомендаціями по застосуванню регістрів бухгалтерського обліку наказом Мінфіну від 29.12.2000 №356. Але підприємство може також розробити власну форму самостійно.
Перш ніж знищувати документи, переконайтеся, що строки зберігання вже закінчились. І допоможе в цьому Сервіс «Строки зберігання документів». З ним ви будете певні на всі 100%! Спробуйте вже зараз!
Джерело: 7eminar
Статті на тему:
Лікарняні сумісникам після 4 квітня 2025 року: приклади розрахунку
Лікарняні: призначення та виплата допомоги
Шаблони та зразки документів: