Перехід на ДСТУ-2020 посеред року: як не допустити помилок у документообігу

Чи може підприємство посеред року перейти на ДСТУ-2020? Наприклад, до серпня накази видавались за типовою формою П-1, а починаючи з вересня перейшли на заповнення наказів згідно ДСТУ-2020? В такому разі нумерація наказів просто продовжується?

👆 Таке питання надійшло до сервісу «Особистий Консультант», наші експерти ретельно працювали над ним та надали вичерпну відповідь🕵️:

Підприємство має повне право здійснити перехід на ДСТУ-2020 у будь-який період року. Це рішення має бути належним чином задокументоване та впроваджене з урахуванням усіх необхідних процедур.


Для успішного переходу на нову редакцію ДСТУ керівництво підприємства повинно видати відповідний наказ або розпорядчий документ. У цьому документі обов'язково зазначається конкретна дата, з якої підприємство починає працювати за новими вимогами ДСТУ-2020. Важливо забезпечити належну реєстрацію такого наказу відповідно до встановлених правил документообігу.


Щодо нумерації наказів, то вона продовжується у звичайному порядку, незважаючи на перехід на новий стандарт. Це забезпечує послідовність та безперервність документообігу на підприємстві.

👌 Сервіс «Особистий Консультант» – це письмові безлімітні швидкі відповіді (від 15 хвилин) на професійні питання. Отримайте доступ до сервісу, оформивши передплату у пакетах «Професіонал», «Преміум».

Джерело: 7еminar

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇

Консультація
Трудові книжки
04.09.2025

Низький відсоток оцифрованих трудових книжок: що робити роботодавцю, якщо отримали лист від ПФУ

Отримали лист від ПФУ щодо низького відсотка відсканованих ТК працівників. Почали з'ясовувати через веб-портал ПФУ в кого є оцифровані ТК, в кого немає. Конкретно інформації такої немає, але ПФУ формує Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб. Ці Відомості звіряємо з даними фізичної ТК. Питання 1: якщо Відомості повністю збігаються з записами в ТК, чи потрібно завантажувати скани ТК на портал ПФУ? Питання 2: якщо бачимо, що в Відомостях немає інформації про прийняття на роботу за попереднім місцем, а є тільки звільнення, які мають бути наші дії? Питання 3: якщо працівник самостійно відсканував ТК та передав у ПФУ, а деякі записи не збігаються з Відомостями, що робити?