ППРО у смартфоні та термінал: особливості проведення розрахунків

Якщо ПРРО встановити у смартфоні, то як тоді буде зв’язаний термінал для зчитування коштів з карти?

👆 Таке питання надійшло до сервісу «Особистий Консультант», наші експерти ретельно працювали над ним та надали вичерпну відповідь🕵️:


Для з’єднання має бути технічна можливість з’єднання двох пристроїв.


Як зазначено у п. 2 розд. І Положення про форму та зміст розрахункових документів/електронних розрахункових документів, затвердженому наказом Мінфіну від 21.01.2016 №13 (далі Положення №13):


  1. платіжний термінал, з’єднаний з РРО / ПРРО, сукупність платіжного терміналу та з’єднаного з ним РРО / ПРРО за допомогою будь-яких проводових або безпроводових засобів зв’язку, які у процесі обробки інформації фактично взаємодіють шляхом обміну командами, повідомленнями, пакетами даних;
  2. платіжний термінал, поєднаний з РРО / ПРРО, сукупність платіжного терміналу та поєднаного з ним в одному корпусі або в одному застосунку РРО / ПРРО, які у процесі обробки інформації фактично взаємодіють шляхом обміну командами, повідомленнями, пакетами даних.


Тобто для з’єднання має бути технічна можливість з’єднання двох пристроїв. Або має бути можливість поєднання РРО / ПРРО з терміналом в одному застосунку, наприклад, якщо в телефоні встановлений термінал і ПРРО і є технічна можливість поєднання цих додатків.


Якщо немає можливості з’єднати або поєднати ППРО з терміналом, то тоді вони будуть застосовуватися окремо. Головне не забувати розрахунки через термінал проводити через ПРРО.


Відповідно до п. 4 розділу ІІ Положення №13 рядки 12 – 17 фіскального та видаткового чеків заповнюються у разі застосування під час проведення розрахунків з використанням електронного платіжного засобу (платіжної картки) платіжного термінала, з’єднаного або поєднаного з РРО / ПРРО. Тобто якщо термінал не поєднаний з ПРРО, то реквізити за рядками 12-17 у чеках не зазначаються.

Дивіться / читайте про чеки з 1 березня у відео-статті «Нові реквізити нової форми фіскального чека: яким має бути ідеальний чек з 1 березня»

👌 Сервіс «Особистий Консультант» – це письмові безлімітні швидкі відповіді (від 15 хвилин) на професійні питання. Отримайте доступ до сервісу, оформивши передплату у пакетах «Професіонал», «Преміум».


Джерело: 7еminar

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇