Перші підприємства Рівненщини отримали статус критичності за новими правилами

Перші два підприємства Рівненщини успішно пройшли процедуру оновлення критичності за новими критеріями. Рівненська ОДА відновила надання статусу критичності підприємствам для бронювання. Це дозволить компаніям бронювати працівників на термін до 12 місяців через Дію

438


Рівненська ОДА відновила надання статусу критичності підприємствам для бронювання. Перші два підприємства Рівненщини успішно пройшли процедуру оновлення критичності за новими критеріями. 


Як розповів заступник голови ОДА Олександр Кохан, це компанії зі сфери деревообробної та добувної промисловості. Ще двом комунальним підприємствам такий статус надали вперше. 


Олександр Кохан повідомив:

Компанії отримали можливість бронювати працівників на строк до 12 місяців. Зробити це можна лише через Дію. Загалом перехідний період на нові умови діятиме до 28 лютого. До цієї дати всі підприємства мають поновити статус критичності

Нагадаємо, обов’язковими критеріями для визначення критичності підприємств є: середня зарплата – не менше 20 тис. грн; відсутність боргів перед бюджетами.


Також необхідно відповідати одному з додаткових критеріїв:


  1. резидентство в Дія.City;
  2. 1,5+ млн євро сплачених податків за рік;
  3. 32+ млн євро надходжень;
  4. важливість для національної економіки чи потреб територіальної громади.

До речі, перші галузеві критерії, що погодили за новою процедурою це Критерії МОЗ. Детальніше за посиланням.

Джерело: Рівненська обласна державна адміністрація

438

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇

2

11

1

9

1

6

4

3554

2

9

7

8522

2

6

2

11

5

185

3

27

3

46

Стаття
Підсумки тижня
05.12.2025

Зарплати без надбавок? Уряд запускає найрадикальнішу реформу. Податкові зміни: як бюджет-2026 вплине на ФОПів та роботодавців. Підсумки тижня 01.12-05.12.2025

У випуску розберемо ухвалений Держбюджет-2026 із новими соцстандартами, які впливають на низку виплат, податків та лімітів для працівників, роботодавців та бізнесу в цілому. Проаналізуємо податкові новації на 2026 рік та кому з платників світять збереження пільг, підвищення ставок, скасування спрощенки та відтермінування. Проінформуємо про запуск цифрових ППР із QR-кодами та автоматичною пенею та пояснимо, чому ФОПам не слід вестися на чутки про запровадження для них обов’язкової сплати ПДВ у 2026 році. Попередимо про нові «маячки» ПФУ для перевірок роботодавців, реформу оплати праці із скасуванням доплат і індексацій, перспективи для бухгалтерів бюджетних установ із IPSAS, атестаціями та тотальною цифровізацією, оновлення правил е-документообігу, відстрочку оцифрування трудових книжок та можливий новий святковий день 30 листопада, що вплине на розрахунки і графіки

основне зображення для Зарплати без надбавок? Уряд запускає найрадикальнішу реформу. Податкові зміни: як бюджет-2026 вплине на ФОПів та роботодавців. Підсумки тижня 01.12-05.12.2025
3

72

2

98

4

1371

3

19

3

20

3

141

5

34

3

21

3

5894