Основні завдання комплаєнс-менеджера

Платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства будуть взаємодіяти з ДПС через комплаєнс–менеджера. Завдання менеджера включають прогнозування податкових ризиків, розробку стратегій для їх мінімізації, консультації та підтримку підприємств

У ГУ ДПС у Чернівецькій області інформують, що Законом України від 18.06.2024 №3813-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей податкового адміністрування під час воєнного стану для платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства» передбачено створення посади «комплаєнс–менеджера».

«Комплаєнс–менеджер» – посадова особи податкового органу, яка буде відповідальна за взаємодію з платниками податків, включених до Переліку платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства. 

Основні завдання, які ставляться перед комплаєнс–менеджером: 


  1. передбачення податкових ризиків: аналіз фінансової діяльності підприємств для виявлення потенційних податкових ризиків; 
  2. запобігання порушенням: розроблення рекомендацій і проведення консультацій із метою запобігання можливим порушенням податкового законодавства; 
  3. мінімізація ризиків: розроблення стратегій для мінімізації існуючих податкових ризиків; 
  4. консультації та підтримка: надання індивідуальних консультацій підприємствам щодо податкових питань. 


Джерело: ДПС