
Як держава планує прибрати «людський фактор» з перевірок та коли паперові дозволи стануть історією, – про це на конференції «XXXIII Всеукраїнський День Логіста» розповів Валерій Кулик-Куличенко, заступник голови Укртрансбезпеки з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації
1. єІнспектор
Система працює так:
інспектор має чіткий електронний «чек-лист» і не може виходити за межі затверджених питань, а відтак, позбавлений можливості ставити запитання, які не входять до переліку. Це захищає як водія, так і самого інспектора.
У наступному році буде реалізована можливість відкрити API для перевізників. Це дозволить компаніям автоматично отримувати інформацію про перевірки та постанови.
2. ЄКМТ-2026
З 1 січня 2026 року паперові дозволи ЄКМТ та бортові журнали зникають. Усе переходить у «цифру»: перевірка здійснюватиметься виключно за QR-кодом. Перший квартал 2026 року буде перехідним для адаптації до нової системи МТФ.
3. СмартВаги
СмартВаги – гібридна система, де дані автоматично потрапляють до єІнспектору, а результати зважування неможливо видалити чи переписати.
4. Смарт-ТАХО
Укртрансбезпека продовжує тест смарт-тахографів другого покоління. Планується інтеграція даних тахографів із системою «єІнспектор» для миттєвого виявлення порушень.
Джерело: Укртрансбезпека
Читайте більше:
ЄКІС Укртрансбезпеки: відповіді на актуальні питання
Тахокарта: водій не вміє користуватися, а платить - перевізник
Тахограф – не забаганка: ВС підтримав штраф Укртрансбезпеки
Перевірте WIM-штраф за хвилину: інструкція від Укртрансбезпеки
Укртрансбезпека та штрафи за перевантаження: ВС підтвердив правомірність дій інспекторів




















Коментарів поки немає
Почніть розмову…