
В інтерв'ю заступника міністра розвитку громад і територій України Сергія Деркача на cfts.org.ua розповів про впровадження нових технічних регламентів для техніки, запровадження посади менеджера-управителя, обов’язковий техогляд і нові правила сертифікації при ввезенні вживаних автомобілів.
Технічний контроль легкових автомобілів у 2026 році
Як зазначає заступник, то цей крок буде непростим політично – впровадження обов’язкового технічного контролю.
Нині в Україні він діє тільки для комерційних вантажівок та автобусів. Але в Європі це обов’язковий основоположний регламент.
Впровадження придорожнього технічного контролю
Разом із технічним контролем легкових автомобілів буде впроваджено придорожній технічний контроль – наші контрольні служби повинні мати можливість зупинити на дорозі автомобіль і повноцінно перевірити технічний стан цього транспортного засобу.
Над розробкою такого документа вже працюють у Мінрозвитку.
Сертифікація вживаних автомобілів, які завезені в Україну
Мінрозвитку працює над розробкою законопроєкту, який змінить підхід до сертифікації вживаних автомобілів, які завезли в Україну.
Та сертифікація, яку вони проходять зараз, – це неефективний і часто корупційний інструмент. Він не має аналогів у ЄС, тому його буде змінено на обов’язковий технічний контроль. Тобто вживаний автомобіль, коли ввозитиметься в Україну, буде проходити не сертифікацію, а перший обов’язковий технічний контроль. Це ще один підхід, який крок за кроком приведе до обов’язкового технічного контролю для всіх автомобілів.
Джерело: ЦТС
Читайте більше:
Е-ТТН вже з 1 грудня: бізнес зможе оформлювати перші документи
Чи потрібно переписувати техпаспорт при оренді транспортного засобу ТОВ
єЧерга для вантажівок вже з 24 листопада: що нового у перетині кордону
Сезонна заміна транспортних шин: практика і облік
Система «автоцивілки» стає більш справедливою та ефективною: інфографіка




















Коментарів поки немає
Почніть розмову…