
Відповідно до вимог Закону України від 06.07.1995 №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон №265) суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахунки в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов’язані щоденно створювати у паперовій та/або електронній формі реєстраторами розрахункових операцій (далі – РРО) (за виключенням автоматів з продажу товарів (послуг)) або програмними РРО (далі – ПРРО) фіскальні звітні чеки у разі здійснення розрахункових операцій.
Відповідно до Вимог щодо реалізації фіскальних функцій реєстраторами розрахункових операцій для різних сфер застосування, затверджених постановою КМУ від 18.02.2002 № 199:
Z-звіт – це денний звіт з обнуленням інформації в оперативній пам’яті та внесенням її до фіскальної пам’яті реєстратора.
Порядок застосування РРО та ПРРО визначено відповідними порядками, затвердженими наказом Мінфіну від 14.06.2016 №547 (далі – наказ №547).
При цьому, як пояснюють податківці, ні Законом №265, ні порядками, затвердженими наказом №547, чи будь-якими іншими нормативно-правовими актами України не передбачено механізму скасування помилково проведеної через РРО або ПРРО суми розрахунку після створення щоденного Z-звіту та закриття робочої зміни касира.
Джерело: ДПС
Читайте більше:
Перереєстрація РРО: коли потрібно це робити
Як податкова «ловить» бізнес на невидачі чека
Не подав звітність про використання РРО/ПРРО: чекай на перевірку
Застосування РРО при доставці товару кур'єром продавця: роз'яснення ДПС
ПРРО та платіжний термінал для ФОП 1 групи з 1 січня 2026 року: міфи та реальність




















Коментарів поки немає
Почніть розмову…