
👆 Таке питання надійшло до сервісу «Особистий Консультант», наші експерти ретельно працювали над ним та надали вичерпну відповідь 🕵️:
ФОП має використовувати свій електронний підпис для підписання звітності, і нема потреби повідомляти податкову про електронний ключ бухгалтера.
Норми Закону України від 16.07.1999 №996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» поширюються на всіх юридичних осіб, створених відповідно до законодавства України, незалежно від їх організаційно-правової форми і форми власності.
З цього випливає, що ФОПи не ведуть бухоблік, відповідно бухгалтер їм не потрібен. Тому звітність має підписуватися ключем ФОПа. Це забезпечує юридичну силу документів, які подаються до податкової.
Якщо бухгалтер оформлений у ФОП, він може готувати звітність, але підписувати її має сам ФОП своїм електронним ключем.
👌 Сервіс «Особистий Консультант» – це письмові безлімітні швидкі відповіді (від 15 хвилин) на професійні питання. Отримайте доступ до сервісу, оформивши передплату у пакетах «Професіонал», «Преміум».
Джерело: 7еminar
Читайте більше:
Нова назва вулиці: в чеку РРО можна не змінювати
Зміна адреси ФОП: куди сплачувати податки та подавати звітність
Перейменували вулицю: чи подавати 20-ОПП при зміні адреси у держреєстратора
Що робити, якщо адреса і назва в чеку РРО не співпадає з реєстраційними даними
Перейменування вулиці в юридичній адресі: коли необхідно повідомляти державні органи
ФОП працює в різних містах: куди платити податки та як звітувати за найманих працівників і «за себе»




















Коментарів поки немає
Почніть розмову…