
У ПФУ запитали:
Як можна одержати довідку про отримання соціальної допомоги?
Довідка про отримання / неотримання того чи іншого виду соціальної допомоги видається територіальним органом ПФУ (контакти за посиланням) на підставі:
- особистого звернення людини;
- звернення законного представника.
При подачі заяви пред’являються:
- паспорт або інший документ, який посвідчує особу;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків;
- документ, що підтверджує повноваження законного представника (за потреби).
Довідка може видаватися людині:
- під час звернення (того ж дня);
- надсилатися поштою / електронною поштою;
- через вебпортал електронних послуг ПФУ.
На електронну пошту довідка надсилається у зашифрованому вигляді з використанням кваліфікованого електронного підпису (за наявності сертифіката шифрування заявника) згідно з абз. 8 пункту 10 розділу ІV Положення про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, затвердженого постановою правління ПФУ від 30.07.2015 №13-1.
Джерело: ПФУ
Читайте більше:
Додали нову послугу – замінюйте техпаспорт у Дії!
Як отримати довідку про доходи та податки через «Дію»
Податкові послуги в Дії: зручний доступ до інформації та електронні сервіси
🎂Святкуємо 7EMINAR DAY разом! Даруємо найвигідніші ціни року та сюрпризи – лише раз на рік, не пропустіть!



















