«Нульова» об'єднана звітність: чи потрібно подавати

Якщо у суб'єкта господарювання (ФОП або юрособи) немає співробітників та не було виплат фізособам та ФОП протягом звітного місяця, то чи потрібно подавати об'єднану звітність з нульовими показниками?


👆 Таке питання надійшло до сервісу «Особистий Консультант», наші експерти ретельно працювали над ним та надали вичерпну відповідь🕵️:


Не потрібно.


Об'єднана звітність із нульовими показниками не подається. Відповідно до п. 1 Розділу ІІ Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого наказом Мінфіну від 13.01.2015 №4, Податковий Розрахунок подається лише у разі нарахування сум зазначених доходів платнику податку протягом звітного періоду.


Отже, якщо у ФОП немає найманих працівників, а також не було нарахувань та виплати доходів на користь інших ФОП та фізичних осіб протягом звітного місяця, то «нульова» об'єднана звітність не подається.


Однак, якщо у майбутніх звітних періодах будуть здійснені виплати на користь фізичних осіб, необхідно буде подати об’єднану звітність із відповідними даними.


👌 Сервіс «Особистий Консультант» – це письмові безлімітні швидкі відповіді (від 15 хвилин) на професійні питання. Отримайте доступ до сервісу, оформивши передплату у пакетах «Професіонал», «Преміум».


Джерело: 7еminar


Читайте більше:


Відображення договору ЦПХ в Об'єднаній звітності

ТОП-10 ситуацій з виправлення помилок в Об'єднаній звітності

Місячний Податковий розрахунок з ПДФО, ЄСВ та військового збору: як заповнити

Єдина звітність з ПДФО, ВЗ та ЄСВ у 2025 році: інструкція, виправлення помилок та найпоширеніші ситуації

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇