Як діяти, якщо працівник втратив трудову книжку: оформлення нової чи ЕТК

При влаштуванні на роботу працівник не надав трудову книжку, бо вона була втрачена. Оформлювати йому нову з записом про прийняття №1? Чи зараз не актуально у зв'язку з ЕТК, просто подати об'єднаний звіт і все?


👆 Таке питання надійшло до сервісу «Особистий Консультант», наші експерти ретельно працювали над ним та надали вичерпну відповідь🕵️:


Ні, нову трудову книжку оформлювати не потрібно.


Нагадуємо, що за нормами ст. 24 Кодексу законів про працю при укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати:


  1. трудову книжку (у разі наявності);

або

  1. відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.


При укладенні трудового договору громадянин, який вперше приймається на роботу, має право подати вимогу про оформлення трудової книжки.


Тому якщо працівник надав відомості про трудову дільність з реєстру застрахованих осіб, цього цілком достатньо для працевлаштування.


👌 Сервіс «Особистий Консультант» – це письмові безлімітні швидкі відповіді (від 15 хвилин) на професійні питання. Отримайте доступ до сервісу, оформивши передплату у пакетах «Професіонал», «Преміум».


Джерело: 7еminar


Читайте більше:


Що загрожує ФОПу у випадку втрати трудової книжки працівника

ФОП приймає працівника без трудової книжки: що потрібно зробити

Трудова книжка померлого працівника: чи потрібно передавати сканкопії до ПФУ

Працівник без досвіду роботи: як ФОПу правильно оформити першу трудову книжку

Зміна назви посади у зв'язку зі зміною КП: чи потрібно вносити запис до трудової книжки

Як роботодавцю дізнатися, чи працівник має основне місце роботи, якщо трудову книжку не надає

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇