Зміни до Типової інструкції з діловодства: нові повноваження Мін’юсту та правила оформлення

Кабмін оновив Типову інструкцію з діловодства для органів виконавчої влади. Відтепер Мін’юст отримав додаткові повноваження у сфері затвердження примірних форм та описів типових документів. Також уточнено правила оформлення протоколів, номенклатури справ та актів про знищення документів


Як повідомив представник КМУ у ВРУ Тарас Мельничук, 25.09.2025 Уряд постановою від 25.09.2025 №1188 вніс зміни до Типової інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою КМУ від 17.01.2018 №55 «Деякі питання документування управлінської діяльності».


Нові повноваження Мін'юсту


Зокрема, надано Мін’юсту повноваження щодо затвердження примірних форм та описів уніфікованих форм типових документів, що створюються під час діяльності установи.


Також з метою уніфікації уточнено шляхи оформлення:


  1. протоколів колегіальних органів;
  2. номенклатури справ (Додатки 9 12 до Інструкції викладено в новій редакції)
  3. актів про вилучення для знищення документів, не внесених до Національного архівного фонду.


Джерело: Тарас Мельничук


Читайте більше:


Як оформити нормативно-правовий акт: ключові вимоги

Матеріали на сайті https://7eminar.ua можуть містити роз’яснення державних органів та погляди зовнішніх авторів. Їхній зміст не завжди збігається з позицією редакції. Кожна публікація відображає особисту думку автора. Редакція не редагує авторські тексти і не несе відповідальності за їх зміст.

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇