👆 Таке питання надійшло до сервісу «Особистий Консультант», наші експерти ретельно працювали над ним та надали вичерпну відповідь🕵️:
Тобто цей постачальник вже залишився там і він, мабуть, уже і не платник ПДВ. Скоріш за все, він не подавав до Мінфіну документи, які там дозволяють йому після закінчення воєнного стану виконати свої податкові обов'язки, в тому числі з моменту реєстрації.
Тому вважаємо, що на 99,9% ці суми вхідного ПДВ, які ви не включили до податкового кредиту, можна списати на витрати:
- нема зв'язку з постачальником;
- постачальник знаходиться там і він, мабуть, уже й не платник ПДВ.
Потрібно зробити бухгалтерську довідку про те, що постачальник уже там знаходиться. Може витяг зробити з реєстру платників, що він не платник, що він залишився там.
Таким чином списатися на витрати, оскільки кредитом ви вже ніколи не скористаєтеся.
Сервіс «Консультації лекторів» – щотижневі відеовідповіді топових експертів платформи на безлімітну кількість запитань. Отримайте доступ до сервісу, оформивши передплату у пакетах «Стандарт», «Професіонал» та «Преміум».
Джерело: 7еminar
Шаблони та зразки документів:
Читайте більше:
Проблемний податковий кредит: що це
Реєстрація ПН та РК – 2025: строки, штрафи