Помилка «Виникла помилка при розборі чи формуванні даних (пошкоджені дані чи невірний формат)»: що робити

При спробі використати електронний підпис з’явилось повідомлення «Виникла помилка при розборі чи формуванні даних»? Розбираємося, що стало причиною і як швидко виправити ситуацію


Виникнення помилки «Виникла помилка при розборі чи формуванні даних (пошкоджені дані чи невірний формат)» має декілька причин:


  1. невірно вказано пароль до носія ключової інформації;
  2. невірно обрано носій ключової інформації;
  3. перевищено число спроб введення невірного паролю.


Для усунення даної помилки необхідно:


  1. перевірити правильність введення паролю, а саме: регістр вводу паролю, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи);
  2. перевірити чи вірно обрано носій ключової інформації, наприклад файловий (USB-flash, CD(DVD)-R(RW) тощо), захищений (Алмаз-1К, Кристал-1, Гряда-301, ID-картка тощо), SIM-карта;
  3. спробувати зчитати особистий ключ електронного підпису в іншому програмному забезпеченні або на вебсайті Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Державної податкової служби України (далі – КНЕДП ДПС) у розділі «Підпис даних».
У разі, якщо жодна з рекомендацій не допомогла вирішити проблему пропонуємо звернутись до будь-якого представництва КНЕДП ДПС із заявою на скасування чинного кваліфікованого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати нові відповідні йому кваліфіковані сертифікати

Джерело: ДПС


Читайте більше:


При підписанні документу виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено»: дії платника

Матеріали на сайті https://7eminar.ua можуть містити роз’яснення державних органів та погляди зовнішніх авторів. Їхній зміст не завжди збігається з позицією редакції. Кожна публікація відображає особисту думку автора. Редакція не редагує авторські тексти і не несе відповідальності за їх зміст.

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇