Рush-сповіщення у застосунку «Дія» від лікаря вже у вересні: направлення, рецепти, плани лікування

Національна служба здоров’я України спільно з Міністерством охорони здоровʼя та Міністерством цифрової трансформації запустила новий канал інформування пацієнтів – через push-сповіщення від ЕСОЗ у застосунку «Дія». Наразі тривають тестування, а інформування пацієнтів через Дію запрацює вже на початку вересня


У НСЗУ зазначають, що головна мета впровадження – це створення зручного каналу інформування, пришвидшення доставки пацієнтам важливої медичної інформації, зменшення кількості збоїв та скорочення витрат на СМС.


Як це працюватиме:


  1. якщо пацієнт має застосунок «Дія» на своєму телефоні та авторизований у ньому – повідомлення від ЕСОЗ надійде першочергово в Дію;
  2. якщо доставити повідомлення в Дію не вдалося – воно прийде у Viber;
  3. якщо немає Viber – пацієнт отримує СМС (як і раніше).


Які сповіщення надходитимуть у Дію


У Дію надходитимуть наступні сповіщення:


  1. створення плану лікування;
  2. створення е-Рецепта (з номером і кодом погашення);
  3. скасування е-Рецепта лікарем;
  4. створення е-Направлення (з номером е-направлення).


У НСЗУ також додають, що сповіщення від ЕСОЗ щодо дітей та недієздатних осіб (які мають метод автентифікації в ЕСОЗ через законного представника) як і нині отримає їх законний представник через власний метод автентифікації («Дія», Viber чи СМС).


Джерело: АПАУ

Матеріали на сайті https://7eminar.ua можуть містити роз’яснення державних органів та погляди зовнішніх авторів. Їхній зміст не завжди збігається з позицією редакції. Кожна публікація відображає особисту думку автора. Редакція не редагує авторські тексти і не несе відповідальності за їх зміст.

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇