У НСЗУ зазначають, що головна мета впровадження – це створення зручного каналу інформування, пришвидшення доставки пацієнтам важливої медичної інформації, зменшення кількості збоїв та скорочення витрат на СМС.
Як це працюватиме:
- якщо пацієнт має застосунок «Дія» на своєму телефоні та авторизований у ньому – повідомлення від ЕСОЗ надійде першочергово в Дію;
- якщо доставити повідомлення в Дію не вдалося – воно прийде у Viber;
- якщо немає Viber – пацієнт отримує СМС (як і раніше).
Які сповіщення надходитимуть у Дію
У Дію надходитимуть наступні сповіщення:
- створення плану лікування;
- створення е-Рецепта (з номером і кодом погашення);
- скасування е-Рецепта лікарем;
- створення е-Направлення (з номером е-направлення).
У НСЗУ також додають, що сповіщення від ЕСОЗ щодо дітей та недієздатних осіб (які мають метод автентифікації в ЕСОЗ через законного представника) як і нині отримає їх законний представник через власний метод автентифікації («Дія», Viber чи СМС).
Джерело: АПАУ