Гарантійний термін непродовольчих товарів

Гарантійний строк – це період, протягом якого виробник зобов’язується безкоштовно відремонтувати або замінити товар. Важливо знати, що для сезонних товарів гарантія починається з початку сезону, а для онлайн-покупок – з дня передачі товару


В нашому світі немає нічого вічного. І це стосується будь-яких товарів, що може придбати споживач.

На харчових продуктах інформація про кінцевий термін споживання обов’язково зазначається на етикетці, а всі інші товари мають гарантійний строк.

Відповідно до статті 1 Закону України від 12.05.1991 №1023-XII «Про захист прав споживачів» (далі – Закон) гарантійний строк – це термін, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг.


Держпродспоживслужба нагадує споживачам деякі правила, що регламентуються, Законом:


  1. на сезонні товари (одяг, хутряні та інші вироби) гарантійний строк обчислюється з початку відповідного сезону, що встановлюється КМУ;
  2. у разі онлайн-покупок, гарантійний строк обчислюється починаючи від дня передачі товару споживачеві, а якщо товар потребує спеціальної установки (підключення) чи складення - від дня їх здійснення, а якщо день передачі, установки (підключення) чи складення товару, а також передачі нерухомого майна встановити неможливо або якщо майно перебувало у споживача до укладення договору купівлі-продажу, - від дня укладення договору купівлі-продажу;
  3. при виконанні гарантійного ремонту гарантійний строк збільшується на час перебування продукції в ремонті;
  4. при обміні товару його гарантійний строк обчислюється заново від дня обміну.


Водночас нагадуємо, що вимоги споживача розглядаються після пред’явлення ним розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.


Джерело: Держпродспоживслужба


Читайте більше:


Безпечні покупки на ринку: що заборонено продавати

Повернення акційного товару: що говорить законодавство

Захист прав споживачів: купуємо мобільний телефон правильно

Товарні цінники у ФОП: основні правила діяльності від адвокатів

Чек на повернення товару: чи обов’язковий при банківському переказі

Держпродспоживслужба допомогла повернути кошти за неякісний водонагрівач

Матеріали на сайті https://7eminar.ua можуть містити роз’яснення державних органів та погляди зовнішніх авторів. Їхній зміст не завжди збігається з позицією редакції. Кожна публікація відображає особисту думку автора. Редакція не редагує авторські тексти і не несе відповідальності за їх зміст.

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇