Передача книг державної реєстрації актів цивільного стану та метричних книг на постійне зберігання до державного архіву здійснюється щороку – після завершення 75-річного строку їх зберігання у відділах державної реєстрації актів цивільного стану (ДРАЦС).
Подати запит можна особисто, надіслати поштою або, за наявності технічної можливості, в електронній формі. У запиті важливо чітко вказати:
- прізвище, ім’я, по батькові;
- дату й місце події;
- тип документа (свідоцтво про народження, шлюб, смерть тощо);
- контактну інформацію (електронна пошта, телефон).
У випадку знаходження архіву на тимчасово окупованій території і неможливості виконання інформаційних запитів громадян, Укрдержархів може визначити іншу державну архівну установу тимчасовим зберігачем фонду користування або страхового фонду, якому делегується право видавати інформаційні документи.
Джерело: Мін'юст
Читайте більше:
Як виправити технічну помилку у нотаріальному документі
Відновлення втрачених документів внаслідок бойових дій
Втратили нотаріальний документ? Як отримати його дублікат
Заламіновані свідоцтва про шлюб та народження є дійсними
Чи визнає Україна документи з тимчасово окупованих територій: роз’яснення Мін’юсту
Лише раз на рік, до Дня бухгалтера й аудитора: спеціальні ціни та грандіозні розіграші! Дізнатись більше