Чи потрібно застосовувати податкову різницю при експорті в Молдову
Ні, не потрібно
30% відсоткові коригування за операціями придбання та продажу з особливими нерезидентами передбачені в пп.140.5.4 та 140.5.5-1 ПКУ https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17/ed20250801#n10713. Проводити їх мають лише ті платники податку на прибуток, які зобов’язані або добровільно застосовують усі коригувальні різниці з ПК. Прибутківці, які відмовилися від застосування коригувальних різниць, можуть на них не зважати.
Потрібно проводи коригування за таких умов Платник, який коригує фінрезультат до оподаткування на всі податкові різниці, має збільшити його на суму 30% вартості товарів, у т. ч. необоротних активів (окрім активів з права користування за договорами оренди), робіт і послуг, що придбав у нерезидентів чи реалізував на користь нерезидентів із переліків, затверджених урядом. Тобто коригування потребують операції не з усіма нерезидентами, а лише з чітко окресленим їх колом.30%-кові коригування виникають за операціями імпорту й експорту із «особливими», або офшорними нерезидентами, а саме, з нерезидентами:
- які зареєстровані у державах (на територіях), що входять до Переліку, затвердженого постановою КМУ від 27.12.2017 № 1045 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1045-2017-%D0%BF#Text-
- організаційно-правова форма яких входить до Переліку, затвердженого постановою КМУ від 04.07.2017 № 480 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/480-2017-%D0%BF#Text , і які не сплачують податку на прибуток (корпоративного податку), в т. ч. податку з доходів, отриманих за межами держави реєстрації таких нерезидентів, та/або які не є податковими резидентами держави, у якій вони зареєстровані як юрособи.
п. 140.5.51 пункту 140.5 статті 140 розділу III Кодексу визначено, що фінансовий результат податкового (звітного) періоду збільшується на суму 30 відсотків вартості товарів, у тому числі необоротних активів, робіт та послуг (крім операцій, визнаних контрольованими відповідно до статті 39 цього Кодексу), реалізованих на користь, зокрема нерезидентів, зареєстрованих у державах (на територіях), включених до переліку держав (територій), затвердженого Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 39.2.1.2 підпункту 39.2.1 пункту 39.2 статті 39 цього Кодексу.
Зважаючи на те, що змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2024 року № 1505 з Переліку виключено Республіку Молдова у платника податків відсутній обов’язок збільшувати фінансовий результат до оподаткування податком на прибуток підприємств за 2025 рік на різниці, визначені відповідно до вимог абзацу третього підпункту 140.5.4, абзацу другого підпункту 140.5.51 пункту 140.5 статті 140 розділу III Кодексу.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Є відповідь АІ
Документація для норм списання пального при позичці авто
Відображення звільнення та прийняття працівників у Д1
Оформлення переведення працівників між сумісництвом та основним місцем роботи
Заповнення уточнюючої декларації з податку на прибуток 2025 року
Для…
Є відповідь АІ
Відсутність слова "вулиця" у реквізитах фіскального чеку
Є відповідь АІ
Включати чи виключати дні лікарняного у розрахунок відпустки
Є відповідь АІ
Звітність щодо працевлаштування осіб з інвалідністю для підприємства
Приватне підприємство 3 група без ПДВ.
Одна людина у штаті(особа з інвалідністю 3 група).
Чи потрібно подавати звіт про внесок за працевлаштування осіб з інвалідністю?
Якщо так тоді як заповнити такий звіт і за які періоди подати.
Дякую…
Є відповідь АІ
Чи потрібно нараховувати ЄСВ при звільненні мобілізованого працівника
Є відповідь АІ
Донарахування ЄСВ у липні: відпустка, лікарняний і мінімальна зарплата
Обов'язковість відображення виплат самозайнятим у звіті Додатку 4 ДФ
Є відповідь АІ
Реєстрація ФОП: чи потрібні виробничі потужності та медична книжка
Відображення причепа у формі 20-ОПП та ПДВ нюанси
Як у такому випадку відобразити цей причіп у формі № 20-ОПП та яку ознаку права користування зазначити?
Чи потрібно за такою…
Є відповідь АІ
Реєстрація касирів у чекбокс: ключі та можливості для ФОП
Працюватиме з чекбокс
Чи потрібно додавати в систему чекбокс два касира зі своїми ключами
Чи можливо зареєструвати одного касира з ключем депозит сайн від чекбокс…
Права інваліда 3 групи на відпустку та звільнення в компанії
Нарахування заробітної плати та звітність про працевлаштування інвалідів
Чи вважається дрібленням бізнесу створення ТОВ для ФОП
Куди подавати декларацію з акцизного податку для ФОП
Є відповідь АІ
Звільнення директора та оплата зарплати: можливості та документи
Звіт по інвалідах: чи подають його підприємства з менш ніж 8 працівниками
Маркетингові витрати: податкові наслідки від роздачі брендованої продукції
ТОВ є платником ПДВ та резидентом Дія сіті платником податку на особливих умовах (ПНВК). Товариство закуповує брендовану продукцію (худі, наклейки, блокноти, чашки з логотипом) для роздачі своїм партнерам та клієнтам у маркетингових цілях.
Питання

