Чи потрібно застосовувати коригувальні різниці за податком на прибуток
Відповідно річний дохід буде більше 40 млн грн, проте на ПнП на загальних підставах протягом 9 міс він буде в межах 40 млн грн. Чи потрібно у такому випадку до діяльності за 9 місяців застосовувати коригувальні різниці, у тому числі визначені 140.5.17. ПКУ?
Так, у такій ситуації необхідно застосовувати податкові різниці, у тому числі різницю, передбачену пп. 140.5.17 ПКУ. Якщо загальний дохід за календарний рік перевищить 40 млн грн, право на незастосування різниць втрачається.
У разі переходу резидента Дія Сіті на особливий режим оподаткування податком на виведений капітал з IV кварталу звітного року річна декларація з податку на прибуток складається за звітний рік. При цьому у складі річного доходу враховуються показники за весь календарний рік, тобто як за період перебування на загальній системі оподаткування, так і за період перебування на особливих умовах оподаткування відповідно до пп. 137.10.3 Податкового кодексу України https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#Text.
Відповідно до пп. 134.1.1 ПКУ право не коригувати фінансовий результат до оподаткування на податкові різниці мають платники, річний дохід яких за останній річний звітний період не перевищує 40 млн грн. Якщо за підсумками календарного року цей показник перевищує 40 млн грн, платник втрачає право на незастосування податкових різниць.
Тому у випадку, коли за 9 місяців дохід ще не перевищує 40 млн грн, але за підсумками року з урахуванням діяльності у IV кварталі загальний річний дохід буде більшим за 40 млн грн, фінансовий результат до оподаткування за період перебування на загальній системі підлягає коригуванню на всі різниці, передбачені розділом III ПКУ.
До таких різниць належить і різниця, встановлена пп. 140.5.17 ПКУ. Зокрема, резидент Дія Сіті — платник податку на прибуток на загальних підставах збільшує фінансовий результат до оподаткування на суму вартості майна, робіт, послуг (крім роялті), придбаних у платників єдиного податку протягом звітного року, у частині, що перевищує 20% суми витрат від будь-якої діяльності за попередній звітний рік.
Отже, якщо за результатами 2026 року загальний дохід перевищить 40 млн грн, податкові різниці необхідно визначати щодо діяльності за 9 місяців перебування на загальній системі, у тому числі різницю за пп. 140.5.17 ПКУ.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Є відповідь АІ
Документація для норм списання пального при позичці авто
Відображення звільнення та прийняття працівників у Д1
Оформлення переведення працівників між сумісництвом та основним місцем роботи
Заповнення уточнюючої декларації з податку на прибуток 2025 року
Для…
Є відповідь АІ
Відсутність слова "вулиця" у реквізитах фіскального чеку
Є відповідь АІ
Включати чи виключати дні лікарняного у розрахунок відпустки
Є відповідь АІ
Звітність щодо працевлаштування осіб з інвалідністю для підприємства
Приватне підприємство 3 група без ПДВ.
Одна людина у штаті(особа з інвалідністю 3 група).
Чи потрібно подавати звіт про внесок за працевлаштування осіб з інвалідністю?
Якщо так тоді як заповнити такий звіт і за які періоди подати.
Дякую…
Є відповідь АІ
Чи потрібно нараховувати ЄСВ при звільненні мобілізованого працівника
Є відповідь АІ
Донарахування ЄСВ у липні: відпустка, лікарняний і мінімальна зарплата
Обов'язковість відображення виплат самозайнятим у звіті Додатку 4 ДФ
Є відповідь АІ
Реєстрація ФОП: чи потрібні виробничі потужності та медична книжка
Відображення причепа у формі 20-ОПП та ПДВ нюанси
Як у такому випадку відобразити цей причіп у формі № 20-ОПП та яку ознаку права користування зазначити?
Чи потрібно за такою…
Є відповідь АІ
Реєстрація касирів у чекбокс: ключі та можливості для ФОП
Працюватиме з чекбокс
Чи потрібно додавати в систему чекбокс два касира зі своїми ключами
Чи можливо зареєструвати одного касира з ключем депозит сайн від чекбокс…
Права інваліда 3 групи на відпустку та звільнення в компанії
Нарахування заробітної плати та звітність про працевлаштування інвалідів
Чи вважається дрібленням бізнесу створення ТОВ для ФОП
Куди подавати декларацію з акцизного податку для ФОП
Є відповідь АІ
Звільнення директора та оплата зарплати: можливості та документи
Звіт по інвалідах: чи подають його підприємства з менш ніж 8 працівниками
Маркетингові витрати: податкові наслідки від роздачі брендованої продукції
ТОВ є платником ПДВ та резидентом Дія сіті платником податку на особливих умовах (ПНВК). Товариство закуповує брендовану продукцію (худі, наклейки, блокноти, чашки з логотипом) для роздачі своїм партнерам та клієнтам у маркетингових цілях.
Питання

