Заголовок тимчасово відсутній
ПКУ визначено наступне (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17/ed20231208#n18466):
""39-2.1.2. З урахуванням положень цієї статті контролюючою особою є фізична особа або юридична особа - резиденти України, що є прямими або опосередкованими власниками (контролерами) контрольованої іноземної компанії.
Зокрема, іноземна компанія визнається контрольованою іноземною компанією, якщо фізична особа - резидент України або юридична особа - резидент України (далі - контролююча особа):
а) володіє часткою в іноземній юридичній особі у розмірі більше ніж 50 відсотків, або
б) володіє часткою в іноземній юридичній особі у розмірі більше ніж 10 відсотків, за умови що декілька фізичних осіб - резидентів України та/або юридичних осіб - резидентів України володіють частками в іноземній юридичній особі, розмір яких у сукупності становить 50 і більше відсотків, або
в) окремо або разом з іншими резидентами України - пов’язаними особами здійснює фактичний контроль над іноземною юридичною особою."
39-2.5.5. Фізична особа - резидент України або юридична особа - резидент України зобов’язана повідомляти контролюючий орган про:
кожне безпосереднє або опосередковане набуття частки в іноземній юридичній особі або початок здійснення фактичного контролю над іноземною юридичною особою, що призводить до визнання такої фізичної (юридичної) особи контролюючою особою відповідно до вимог цієї статті;
заснування, створення або набуття майнових прав на частку в активах, доходах чи прибутку утворення без статусу юридичної особи;
кожне відчуження частки в іноземній юридичній особі або припинення здійснення фактичного контролю над іноземною юридичною особою, що призводить до втрати визнання такої фізичної (юридичної) особи контролюючою особою відповідно до вимог цієї статті;
ліквідацію або відчуження майнових прав на частку в активах, доходах чи прибутку утворення без статусу юридичної особи.
Повідомлення надсилається до контролюючого органу протягом 60 днів з дня такого набуття (початку здійснення фактичного контролю) або відчуження (припинення фактичного контролю). Форма і порядок надсилання такого повідомлення встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику."
Форма Повідомлення про участь у КІК затверджене наказом МФУ від 22.09.2021 № 512
Отже, якщо в УК іноземної компанії більше немає резидентів і Ви не здійснюєте фактичний контроль над цією компанією, то володіння рівно 50 % статуного капіталу недостатньо, щоб бути контролером КІК.
Аналогічний висновок робить і ДПСУ - ЗІР (103.29, https://zir.tax.gov.ua/main/bz/view/?src=ques&id=40839).
Відповідно, Повідомлення про КІК не треба подавати.
Додатково рекомендуємо отримати ІПК.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь АІ схвалено і доповнено експертом
Запізнення повідомлення до ТЦК: наслідки для підприємства та працівника
Відповідь АІ схвалено експертом
Заповнення РК до ПН: зміни назви та ознаки імпорту
Коректне внесення даних у книгу обліку розрахункових операцій
Чи потрібно ТОВ до 8 осіб подавати звіт по інвалідності
Відповідь АІ схвалено і доповнено експертом
Встановлення терміналу для ФОП: чи потрібен ПРРО для магазину
Заповнення звіту по квотах: норми та особливості подачі
Як правильно подати звіти для пенсії ФОП 3 групи
Чи потрібен ФОП ПРРО для підписки на сервіс
Відповідь АІ схвалено експертом
Звіт по інвалідності після закриття ФОП: чи подавати
Переведення співробітника зі сумісництва на основне місце роботи
Ризики продажу товарів між ФОП та ТОВ на системах оподаткування
Оренда приміщення між ФОП та ТОВ: можливості і нюанси
Відповідь АІ схвалено експертом
Понаднормові та нічні години для працівника з 5-денним тижнем
Відповідь АІ схвалено експертом
Облік працівників з інвалідністю: повна чи часткова зайнятість
Відповідь АІ схвалено експертом
Включення витрат на імпорт у собівартість: необхідність декларування
Є відповідь АІ
Порядок нарахування відпустки при захворюванні під час відпустки
Є відповідь АІ
Документація для норм списання пального при позичці авто
Є відповідь АІ
Питання щодо звітності та виплат для новоствореного ТОВ
Відкрили ТОВ спрощена система, неплатник ПДВ. 1. Подати 20опп про місце діяльності? 2. Засновник буде Директором. Чи можемо не подавати повідомлення,щоб не сплачувати зп поки не буде діяльності? Якщо подали повідомлення і ведеться діяльність, не нижче…


