Заголовок тимчасово відсутній
Яка сума рахується додатковим благом, якщо:
-місячна амортизація 17 тис. грн;
- відшкодування частини вартості (лізинг) за місяць 32 тис.грн.;
- винагорода Лізингодавцю за місяць 29 тис.грн.
Як зробити нарахування в бух. обліку і 4ДФ що з ЄСВ?
Такі витрати згідно з п.п. 164.2.17 ПКУ визнаються доходом директора, отриманим як додаткове благо (в Додатку 4ДФ відображаються з ознакою "126"). Оскільки такий дохід отриманий у негрошовій формі, сума ПДФО розраховується із застосуванням "натурального" коефіцієнта.
Також операція є об'єктом оподаткування військовим збором згідно з пп. 1.2 п. 161 підрозділ. 10 розд. XX ПКУ.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 7 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" від 08.07.2010 р. № 2464-VI до бази оподаткування ЄСВ включається сума коштів, отримана найманим працівником як основна і додаткова заробітна плата, інші заохочувальні та компенсаційні виплати та винагороди, за виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими договорами. При цьому до фонду оплати праці відносяться, зокрема, інші виплати індивідуального характеру (п.п. 2.3.4 розд. 2 Інструкції зі статистики заробітної плати, затвердженої наказом Держкомстату від 13.01.2004 р. № 5). Тому витрати, пов'язані з використанням службового автомобіля в особистих цілях, є базою нарахування ЄСВ за ставкою 22%.(без натурального коефіцієнту)
Для цілей визначення бази оподаткування ПДФО, ВЗ і ЄСВ підприємству необхідно визначитися зі складом витрат, пов'язаних з використанням автомобіля, а також визначити частку таких витрат в частині використання автомобіля в особистих цілях директора. З зазначених в питанні сум витратами підприємства за місяць є нарахована амортизація та сума відсотків (винагороди) за надане у фінансовий лізинг майно (фінансові доходи/витрати). З цих суму 17 тис. та 29 тис. - слід розрахувати пропорційно погодинну чи поденну частину витрат та на рівні цих витрат встановити додаткове благо. (17тис.+29 тис.)/30 х кількість днів використання у відпустці. Далі , для розрахунку ПДФО, цю суму слід збільшити на натуральний коефіцієнт. Або, якщо використання в особистих цілях буде не по днях, а по годинах - розрахувати годинну частину витрат.
В договорі чи наказі слід обов'язково встановити, що ПММ та техосблуговування здійснює директор за разунок влансих коштів, на період користування ТЗ.Та зафіксувати рівень пального та зазначити, що ТЗ повертається підприємству із таким самим рівнем пального в баку. - щоб уникнути операціїї передачі пального.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь АІ схвалено і доповнено експертом
Запізнення повідомлення до ТЦК: наслідки для підприємства та працівника
Відповідь АІ схвалено експертом
Заповнення РК до ПН: зміни назви та ознаки імпорту
Коректне внесення даних у книгу обліку розрахункових операцій
Чи потрібно ТОВ до 8 осіб подавати звіт по інвалідності
Відповідь АІ схвалено і доповнено експертом
Встановлення терміналу для ФОП: чи потрібен ПРРО для магазину
Заповнення звіту по квотах: норми та особливості подачі
Як правильно подати звіти для пенсії ФОП 3 групи
Чи потрібен ФОП ПРРО для підписки на сервіс
Відповідь АІ схвалено експертом
Звіт по інвалідності після закриття ФОП: чи подавати
Переведення співробітника зі сумісництва на основне місце роботи
Ризики продажу товарів між ФОП та ТОВ на системах оподаткування
Оренда приміщення між ФОП та ТОВ: можливості і нюанси
Відповідь АІ схвалено експертом
Понаднормові та нічні години для працівника з 5-денним тижнем
Відповідь АІ схвалено експертом
Облік працівників з інвалідністю: повна чи часткова зайнятість
Відповідь АІ схвалено експертом
Включення витрат на імпорт у собівартість: необхідність декларування
Є відповідь АІ
Порядок нарахування відпустки при захворюванні під час відпустки
Є відповідь АІ
Документація для норм списання пального при позичці авто
Є відповідь АІ
Питання щодо звітності та виплат для новоствореного ТОВ
Відкрили ТОВ спрощена система, неплатник ПДВ. 1. Подати 20опп про місце діяльності? 2. Засновник буде Директором. Чи можемо не подавати повідомлення,щоб не сплачувати зп поки не буде діяльності? Якщо подали повідомлення і ведеться діяльність, не нижче…

