Заголовок тимчасово відсутній
Якщо ЦПД укладено не з працівником підприємства, для якого це основне місце роботи, то ЄСВ нараховуйте на фактично нараховану винагороду. Тобто вимогу щодо ЄСВ з МЗП не виконують. В додатку 1 винагороду показуйте із категорією 26 (графа 8), в гр 14 слід зазначити дні ЦПХ-відносин, в гр 16,17 суму винагороди, в гр 20 ЄСВ.в графі 10 зазначаємо місяць, за який нараховану таку винагороду. Є нюанси, коли винагорода нарахована не за один місяць, а за декілька. Наприклад, якщо договір ЦПХ на виконання робіт було укладено в квітні, а акт виконаних робіт було підписано і винагорода нарахована в червні.
Законом про ЄСВ встановлено спеціальне правило: для осіб, які отримують заробітну плату (дохід) за виконану роботу (надані послуги), строк виконання яких перевищує календарний місяць, єдиний внесок нараховується на суму, що визначається шляхом ділення заробітної плати (доходу), виплаченої за результатами роботи, на кількість місяців, за які вона нарахована .
Тобто Якщо винагороду виплачують одразу за 3 місяці, то для такої застрахованої особи в Д1 за місяць, в якому нараховано винагороду, відводять 3 рядки. Суму винагороди слід поділити на 3 (9000:3 = 3000) тобто в цих рядках буде відображена однакова сума винагороди. І обовязково у графі 09 «Код типу нарахувань» зазначають «1». Цей код зазначається для осіб, які отримують дохід за виконану роботу (надані послуги), строк виконання яких перевищує календарний місяць. Тобто у вас в Д1 за червень буде 3 рядки:
1й: гр 8 - категорія 26, гр 10 - 04.2024, гр 16,17 - 3000, гр 20 - 660
2й: гр 8 - категорія 26, гр 10 - 05.2024, гр 16,17 - 3000, гр 20 - 660
3й: гр 8 - категорія 26, гр 10 - 06.2024, гр 16,17 - 3000, гр 20 - 660
В 4ДФ винагороду відображайте у графі 3а суму нарахованого доходу відповідно до акта виконаних робіт / наданих послуг. У разі нарахування такої винагороди її відображення у графі 3а є обов’язковим, незалежно від того, виплачена вона чи ні.
У графі 3 відображається сума фактично виплаченої винагороди за ЦПХ-договором. При цьому вказуємо суму винагороди без її зменшення на суму ПДФО та ВЗ.
Також зазначаємо інформацію про нарахований та передахований ПДФО і ВЗ. А в графі 6 слід вказати ознаку доходу 102.
В додатку 5 слід показати дату початку ЦПХвідносин та дату їх закінчення. При заповнені додатку 5 в графі 7 потрібно зазначити категорію застрахованої особи 3. Також вам обов’язково потрібно заповнити графу 6. В ній вказуємо "1" лише у разі, якщо ЦПД було укладено із вашим працівником. Якщо ЦПД укладено із фізичною особою, яка не є працівником підприємства, то у графі 06 вказуємо «0». В графі 10 зазначайте дату початку ЦП-відносин, та дату її закінчення. Заповнюйте ці графи в тому звітному періоді, на який прийшлась дата укладання ЦПД, або дата його закінчення.
Якщо дати початку і завершення припадають на різні місяці, але в межах одного кварталу, то у Д5 за на таку фізособу заводимо 2 рядки
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь АІ схвалено і доповнено експертом
Запізнення повідомлення до ТЦК: наслідки для підприємства та працівника
Відповідь АІ схвалено експертом
Заповнення РК до ПН: зміни назви та ознаки імпорту
Коректне внесення даних у книгу обліку розрахункових операцій
Чи потрібно ТОВ до 8 осіб подавати звіт по інвалідності
Відповідь АІ схвалено і доповнено експертом
Встановлення терміналу для ФОП: чи потрібен ПРРО для магазину
Заповнення звіту по квотах: норми та особливості подачі
Як правильно подати звіти для пенсії ФОП 3 групи
Чи потрібен ФОП ПРРО для підписки на сервіс
Відповідь АІ схвалено експертом
Звіт по інвалідності після закриття ФОП: чи подавати
Переведення співробітника зі сумісництва на основне місце роботи
Ризики продажу товарів між ФОП та ТОВ на системах оподаткування
Оренда приміщення між ФОП та ТОВ: можливості і нюанси
Відповідь АІ схвалено експертом
Понаднормові та нічні години для працівника з 5-денним тижнем
Відповідь АІ схвалено експертом
Облік працівників з інвалідністю: повна чи часткова зайнятість
Відповідь АІ схвалено експертом
Включення витрат на імпорт у собівартість: необхідність декларування
Є відповідь АІ
Порядок нарахування відпустки при захворюванні під час відпустки
Є відповідь АІ
Документація для норм списання пального при позичці авто
Є відповідь АІ
Питання щодо звітності та виплат для новоствореного ТОВ
Відкрили ТОВ спрощена система, неплатник ПДВ. 1. Подати 20опп про місце діяльності? 2. Засновник буде Директором. Чи можемо не подавати повідомлення,щоб не сплачувати зп поки не буде діяльності? Якщо подали повідомлення і ведеться діяльність, не нижче…

