Заголовок тимчасово відсутній
Приймаємо на роботу нерезидента. Дозвіл на працевлаштування отриманий. За умовами контракту співробітнику-нерезиденту встановлені додаткові виплати. 1. Медична страховка для працівника та його родини. Члени родини ІПН не отримуватимуть. 2. Компенсуємо витрати на переїзд до України на підставі наданих документів. 3. Один раз на рік переліт для співробітника та його родини на Батьківщину.
4. Компенсуємо вартість навчання дітей в Україні.
Чи можливі такі компенсації? Які утримати податки, в якому випадку застосовувати натуральний коєфіцієнт? Як бути з доходом членів родини, якщо ІПН отримає тільки співробітник?
Розглянемо окремо Ваші питання:
Так, такі компенсації можливі. Відповідно до пп. «в» п.164.2.16 ПКУ https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#n3627 не є базою оподаткування сума сплачена роботодавцем-резидентом за свій рахунок за договорами добровільного медичного страхування в межах 30 % нарахованої заробітної плати такому працівнику.
У разі якщо сума сплачених підприємством страхових платежів за договором перевищує вказаний розмір, то суму перевищення включайте до загального місячного оподатковуваного доходу працівника (лист ДПС від 30.06.2022 р. № 6360/6/99-00-24-03-03-06).
Сума перевищення оподатковується ПДФО за ставкою 18% та військовим збором 1,5%. Оскільки страхові внески дохід в негрошовій формі застосовуйте підвищуючий коефіцієнт 1,219512 для визначення бази нарахування ПДФО. В разі оплати ДМС за члена родини сплачується ПДФО та ВЗ з усієї суми страхових пдатежів. На підставі п.164.2.16 ПКУ https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#n3627 пільги в оподаткуванні застосовуються до страхових внесків сплачених роботодавцем.
Компенсація витрат на переіїзд та навчання є додатковим благом (пп. «г» п.164.2.17 ПКУ https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#n3627) і має оподатковуватись ПДФО за ставкою 18% та військовим збором – 1,5%. Коефіцієнт не застосовується оскільки е дохід в грошовій формі.
Члени родини, щоб скористатися послугами, мають отримати ідентифікаційний номер. Пунктом 70.1 ПКУ https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#n1602 передбачено, що іноземці, які відповідно до законодавства зобов'язані сплачувати податки в Україні, мають бути зареєстровані в Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків. В разі отримання доходів, які підлягають оподаткуванню, фізична особа (як резидент, так і нерезидент) повинна повідомити реєстраційний номер облікової картки особам, що виплачують їм доходи (п. 70.12 ПКУ). Таким чином, для дотримання вимог ПКУ податковий агент має право проводити оплату (надавати дохід в негрошовій формі) іноземцям лише у разі наявності у них реєстраційного номеру облікової картки платника податку.
В листі ДФС України від 21.09.2017 р. № 2020/6/99-99-13-01-01-15/ІПК зазначено, що заповнення графи 2 – «Реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія (за наявності) та номер паспорта» в Податковому розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб є обов’язковим. Тобто надати додаток 4ДФ без заповнення цього реквізиту Ви не зможете.
.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Є відповідь АІ
Документація для норм списання пального при позичці авто
Відображення звільнення та прийняття працівників у Д1
Оформлення переведення працівників між сумісництвом та основним місцем роботи
Заповнення уточнюючої декларації з податку на прибуток 2025 року
Для…
Є відповідь АІ
Відсутність слова "вулиця" у реквізитах фіскального чеку
Є відповідь АІ
Включати чи виключати дні лікарняного у розрахунок відпустки
Є відповідь АІ
Звітність щодо працевлаштування осіб з інвалідністю для підприємства
Приватне підприємство 3 група без ПДВ.
Одна людина у штаті(особа з інвалідністю 3 група).
Чи потрібно подавати звіт про внесок за працевлаштування осіб з інвалідністю?
Якщо так тоді як заповнити такий звіт і за які періоди подати.
Дякую…
Є відповідь АІ
Чи потрібно нараховувати ЄСВ при звільненні мобілізованого працівника
Є відповідь АІ
Донарахування ЄСВ у липні: відпустка, лікарняний і мінімальна зарплата
Обов'язковість відображення виплат самозайнятим у звіті Додатку 4 ДФ
Є відповідь АІ
Реєстрація ФОП: чи потрібні виробничі потужності та медична книжка
Відображення причепа у формі 20-ОПП та ПДВ нюанси
Як у такому випадку відобразити цей причіп у формі № 20-ОПП та яку ознаку права користування зазначити?
Чи потрібно за такою…
Є відповідь АІ
Реєстрація касирів у чекбокс: ключі та можливості для ФОП
Працюватиме з чекбокс
Чи потрібно додавати в систему чекбокс два касира зі своїми ключами
Чи можливо зареєструвати одного касира з ключем депозит сайн від чекбокс…
Права інваліда 3 групи на відпустку та звільнення в компанії
Нарахування заробітної плати та звітність про працевлаштування інвалідів
Чи вважається дрібленням бізнесу створення ТОВ для ФОП
Куди подавати декларацію з акцизного податку для ФОП
Є відповідь АІ
Звільнення директора та оплата зарплати: можливості та документи
Звіт по інвалідах: чи подають його підприємства з менш ніж 8 працівниками
Маркетингові витрати: податкові наслідки від роздачі брендованої продукції
ТОВ є платником ПДВ та резидентом Дія сіті платником податку на особливих умовах (ПНВК). Товариство закуповує брендовану продукцію (худі, наклейки, блокноти, чашки з логотипом) для роздачі своїм партнерам та клієнтам у маркетингових цілях.
Питання

