ЛН
Любовь Николаевна
06.12.2022 | 14:39
Відповідь надано
Заголовок тимчасово відсутній
Які оформити представницькі витрати?
ТК
Таїса, консультант
експерт
06.12.2022 | 22:01
Очікує відповідь
Відповідь на запитання: Для оформлення представницьких витрат варто мати внутрішнє положення про представницькі заходи, де буде прописано документування та облік витрат на такі заходи. Мета заходу має вказувати на його зв'язок із госпдіяльністю підприємства.
Якщо підприємство систематично проводить представницькі заходи, то передусім варто затвердити положення про проведення представницьких заходів, яким і передбачити їх види та порядок документального оформлення.
Витрати на представницькі заходи мають підтверджувати такі документи (лист Міндоходів від 25.10.2013 р. № 14054/6/99-99-19-03-02-15):
• наказ про проведення офіційного прийому;
• запрошення представників (делегацій) та їхні відповіді - потрібні для замовлення готелю, транспортних квитків, уточнення суми витрат і складання кошторису;
• програма заходу та кошторис витрат на проведення заходу;
• акти виконаних робіт;
• звіт про проведений захід - оформляє після завершення заходу відповідальна за його проведення особа. У звіті зазначають результати, досягнуті під час переговорів, проведених презентацій, підписані протоколи про наміри, укладені договори про постачання (продаж) продукції/товарів/послуг тощо;
• накладні на відпуск продукції, товарів зі складу тощо;
• авансовий звіт;
• інші належним чином оформлені первинні документи, що підтверджують зв'язок таких витрат із господарською діяльністю платника.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Якщо підприємство систематично проводить представницькі заходи, то передусім варто затвердити положення про проведення представницьких заходів, яким і передбачити їх види та порядок документального оформлення.
Витрати на представницькі заходи мають підтверджувати такі документи (лист Міндоходів від 25.10.2013 р. № 14054/6/99-99-19-03-02-15):
• наказ про проведення офіційного прийому;
• запрошення представників (делегацій) та їхні відповіді - потрібні для замовлення готелю, транспортних квитків, уточнення суми витрат і складання кошторису;
• програма заходу та кошторис витрат на проведення заходу;
• акти виконаних робіт;
• звіт про проведений захід - оформляє після завершення заходу відповідальна за його проведення особа. У звіті зазначають результати, досягнуті під час переговорів, проведених презентацій, підписані протоколи про наміри, укладені договори про постачання (продаж) продукції/товарів/послуг тощо;
• накладні на відпуск продукції, товарів зі складу тощо;
• авансовий звіт;
• інші належним чином оформлені первинні документи, що підтверджують зв'язок таких витрат із господарською діяльністю платника.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
МА
Марина
19.12.2025 | 17:12
Відповідь надано
Подання звіту 20-ОПП: окремо чи в одному документі
ТОВ за однією адресою здав в оренду декількам фопам приміщення. 20 ОПП подати по кожному …
ЮЛ
Юлія
19.12.2025 | 16:55
Відповідь надано
Нарахування зарплати за відпустку: грудень та січень нюанси
Доброго дня! якщо людина бере відпустку з 31.12 по 09.01 я можу нарахування …
БУ
Бухгалтер
19.12.2025 | 16:44
Відповідь надано
Як правильно відображати відпустку по догляду за дитиною
Доброго дня! Підкажіть , будь ласка, як відображати відпустку по догляду за дитиною досягненню неї трирічного …
К
Кныш Елена
19.12.2025 | 16:43
Відповідь надано
Чи потрібно подавати звіт 20-ОПП при новій оренді
Підскажіть будласка чи треба подавати звіт 20 ОПП,якщо ми ще заключили дог.оренди від …
ІВ
Ірина Володимирівна
19.12.2025 | 16:08
Відповідь надано
Який рівень середньої зарплати зберегти для бронювання
Підприємство має статус критично важливого до 24.03.2025р. Для оновлення (подовження) критичності плануємо подати …
АН
Анастасія
19.12.2025 | 15:55
Відповідь надано
Чи може ФОП 2 групи отримати довідку під час лікарняного
Вітаю. Чи може ФОП 2 групи, що знаходиться на лікарняному по вагітності взяти яку-небудь …
ТА
Таня
19.12.2025 | 15:53
Відповідь надано
Документи та процес оформлення для прийому неповнолітніх на роботу
Доброго дня
Для прийняття на роботу неповнолітнього які документи потрібні і як правильно …
Для прийняття на роботу неповнолітнього які документи потрібні і як правильно …
ЭЮ
Элла Юріївна
19.12.2025 | 15:47
Відповідь надано
Чи застосовувати ставку ПДФО 5% новому працівнику у грудні
Добрий день. Підприємство набуло статус резідента ДіяСіті 24.10.2025. Відповідає усім крітеріям ДіяСіті, на …
TA
Tatiana
19.12.2025 | 15:34
Відповідь надано
Який КВЕД обрати для консультацій ФОП без телефонії
ФОП, ЄП 2 група, КВЕД 47.91 торгує фільтрами для води, сантехнікою та комплектуючими. ФОП …
ОМ
Міщенко Ольга Володимирівна
19.12.2025 | 15:21
Відповідь надано
Виплата зарплати до Нового року: дотримання термінів та правил
Вітаю. Підприємство на загальній системі, строк виплати зарплати 16 та 2 числа кожного місяця, хочемо …
СЛ
Литвинюк Светлана
19.12.2025 | 15:06
Відповідь надано
Компенсація невикористаних днів відпустки без звільнення працівника
Вітаю! Працівник має щорічно 24 к.дні щорічної основної відпустки. Наразі накописилося 35 днів. Чи …
ІВ
Іванна
19.12.2025 | 14:57
Відповідь надано
Вибір коду класифікатора професій для інженера з технічного нагляду
Добрий день, який краще код класифікатора професій обрати для посади інженер з технічного нагляду
АТ
Таран Алла
19.12.2025 | 14:54
Відповідь надано
Хто підписує документи під час лікарняного директора підприємства
Директор на лікарняному з 01.12.25 по 10.12.25. На цей час наказом …
ОК
Коцюбська Ольга Володимирівна
19.12.2025 | 14:46
Відповідь надано
Як затвердити робочу інструкцію без представника трудового колективу
Доброго дня.
У нас не має Представником трудового колективу, як затеврдити Робочу …
У нас не має Представником трудового колективу, як затеврдити Робочу …

